Taber hår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.861 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. juni 2009

Mira0911

Efter i har født, taber i så hår i lange baner? Generelt langhårede... Jeg gør enormt meget...

Er der ikke nogen kure man tage imod det ?
Jeg kan stå med små totter når jeg har været i bad og når jeg reder det hver gang... Hmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

Mum33

Nøjagtig samme situation her. Begyndte 4 mdr efter præcis. Nu er det ikke så slemt længere. Købte nogle b-vitaminer i matas. Ved ikke om det er dem der hjælper. Men det skulle være meget normalt.

Anmeld

7. juni 2009

FruPudderkvast

Jeg har ikke født, men er gravid og synes at jeg taber meget hår.. Jeg har meget tykt og langt hår, men synes aldrig at jeg har tbt så meget..

Havde du det ikke sådan i din graviditet?

~ Sarah 14+6

Anmeld

7. juni 2009

Mira0911

Saped90 skriver:

Jeg har ikke født, men er gravid og synes at jeg taber meget hår.. Jeg har meget tykt og langt hår, men synes aldrig at jeg har tbt så meget..

Havde du det ikke sådan i din graviditet?

~ Sarah 14+6

I graviditeten var jeg korthåret, så der lå jeg ikke mærke til det.. Nu 4 mdr efter fødslen, taber jeg ekstremt meget... Det er helt vildt...

Anmeld

7. juni 2009

Plysbjørnen

ja, det er noget med at når du er gravid danner kroppen noget som gør at du ikke taber så meget hår... men synes generelt at jeg som langhåret taber mere hår end ellers...

Anmeld

7. juni 2009

Mira0911

Trold skriver:

ja, det er noget med at når du er gravid danner kroppen noget som gør at du ikke taber så meget hår... men synes generelt at jeg som langhåret taber mere hår end ellers...

Tager du nogen vitaminer eller lader du bare håret være som det er?

Anmeld

7. juni 2009

Mca<3

Jeg fælder også helt vildt nu .. Helt normalt . Alt det jeg ikke tabte mens jeg var gravid taber jeg nu på en gang ,,, Bare rolig vi bliver ikke skaldede  Fælder bare alt det af der skulle havde været fældet af for længst ..

Anmeld

7. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Jeg fælder også helt vildt nu .. Helt normalt . Alt det jeg ikke tabte mens jeg var gravid taber jeg nu på en gang ,,, Bare rolig vi bliver ikke skaldede  Fælder bare alt det af der skulle havde været fældet af for længst ..

Hehe regnede heller ikke med at blive skaldet... ;O) Mon ikke der en kur et eller andet man kan tage, for at mindske det...

Anmeld

7. juni 2009

Plysbjørnen

Tager du nogen vitaminer eller lader du bare håret være som det er?

bare alm. vitaminer... og håret passer sig selv... ja altså det bliver børstet,

Anmeld

7. juni 2009

millesofie

Dutte84 skriver:

Efter i har født, taber i så hår i lange baner? Generelt langhårede... Jeg gør enormt meget...

Er der ikke nogen kure man tage imod det ?
Jeg kan stå med små totter når jeg har været i bad og når jeg reder det hver gang... Hmm...

hej med alle jer
jeg har lige læst en artikel om hår tab hos kvinder der havde født inden for 6 måneder
og det er åbenbart fordi at man ikke taber lige så mange af sine hår under graviditeten pga et stof man udskiller, men efter man har født så stopper det og nogen mister så meget af deres hår i totter
men man skulle ikke miste mere hår end at man når det slutter igen, har man samme hårpragt som før man blev gravid

Jeg håber det kan hjælpe lidt
desuden var det et graviditets blad jeg læste det i.. så de må jo vide hvad de taler om ik??

jeg vil prøve at finde artikelen og skanne den ind her

Mvh Mille-Sofie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.