Altså hvor længe kan det tage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. november 2012

RiUL

Ja, hvor længe kan det tage med de sk*de tænder?

Oliver har to hjørne tænder på vej, den ene er kun lige brudt igennem, og det har været sådan i over en uge.. 

Han er umulig at putte HVER aften, han græder og har hele hånden inde i munden.. Kan jo heller ikke blive ved med at give panodil hver aften fordi han har ondt. Og alt det er der med kolde ting og gummedråber virker ikke her. Hans mave er også fuldstændig i stykker, han har syrligt afføring mindst 4 gange om dagen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

B&J

det kan desværre var meget meget længe daniel døjer også altid med sine tænder og det varede længe for hjørnetænder var igennem, han var også ked af det ville ikke spise eller noget for det gjorde ondt og sove ja hvad var det for noget .... håber snart den bliver brudt igennem så alt bliver sig selv igen

for det er såååå synd for dem...

puhhh jeg har lige fået mine vistomstænder og det varede 3uger før de var kommet igennem hold op det gjorde ondt  så kan virkelig godt forstå dem

Anmeld

24. november 2012

RiUL

B&J skriver:

det kan desværre var meget meget længe daniel døjer også altid med sine tænder og det varede længe for hjørnetænder var igennem, han var også ked af det ville ikke spise eller noget for det gjorde ondt og sove ja hvad var det for noget .... håber snart den bliver brudt igennem så alt bliver sig selv igen

for det er såååå synd for dem...

puhhh jeg har lige fået mine vistomstænder og det varede 3uger før de var kommet igennem hold op det gjorde ondt  så kan virkelig godt forstå dem

Ja, det er bare så synd - og synd at det skal tage så lang tid .. 

Anmeld

24. november 2012

B&J

RiUL skriver:

Ja, det er bare så synd - og synd at det skal tage så lang tid .. 

jaaaa det er så synd for dem...

men det vigtigste er jo vi er der for dem og heldig vis glemmer de smerten

Anmeld

24. november 2012

Den lykkelige

Min datter er 21 mdr og hun er ved at få en hjørne tand... hooooold da op!!! Den har været brudt ud LÆNGE nu men huden der er "mellem de to spidser" er ikke revet over eller hvad man kan sige.. Hun har SÅÅÅ ondt.. de sidste 4 nætter har været forfærdelige for alle!!
Håber det snart er ovre hos jer også!

Anmeld

25. november 2012

2babygirls

RiUL skriver:

Ja, hvor længe kan det tage med de sk*de tænder?

Oliver har to hjørne tænder på vej, den ene er kun lige brudt igennem, og det har været sådan i over en uge.. 

Han er umulig at putte HVER aften, han græder og har hele hånden inde i munden.. Kan jo heller ikke blive ved med at give panodil hver aften fordi han har ondt. Og alt det er der med kolde ting og gummedråber virker ikke her. Hans mave er også fuldstændig i stykker, han har syrligt afføring mindst 4 gange om dagen. 

Aftamed skulle være genialt til ømme gummer der klør og gør ved

Anmeld

25. november 2012

quindelist

De der dumme hjørnetænder er bare modbydeligt længe undervejs -dem kæmper vi også med her i huset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.