Indret mit hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. november 2012

Ina33

Åhh kender i det, man er bare godt og grundigt træt af at kigge på det samme hjem, med de samme ting, og alting ser bare gammel og slidt ud?

Jeg er virkelig kørt træt i mit hjem, først tænkte jeg at jeg ville flytte, meeeen måske kan mindre gøre det

Jeg vil så gerne gøre noget, ændre noget, ja bare et eller andet for at få mit hjem til at være et bedre sted at være, men jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre... SUK

Kom med nogle idéer, og meget gerne billeder....

Jeg synes i øvrigt vi bor meget småt, 94 kvm 1 voksen og 2 børn - men måske er det ikke så småt alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

FrkZier

Ina33 skriver:

Åhh kender i det, man er bare godt og grundigt træt af at kigge på det samme hjem, med de samme ting, og alting ser bare gammel og slidt ud?

Jeg er virkelig kørt træt i mit hjem, først tænkte jeg at jeg ville flytte, meeeen måske kan mindre gøre det

Jeg vil så gerne gøre noget, ændre noget, ja bare et eller andet for at få mit hjem til at være et bedre sted at være, men jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre... SUK

Jeg synes i øvrigt vi bor meget småt, 94 kvm 1 voksen og 2 børn - men måske er det ikke så småt alligevel?

har ikke lige nogen råd - men ville bare lige sige at 94 kvm til 1 voksen og 2 børn.. det da ren luksus! da jeg boede hos min mor, boede vi på 53 kvm. 4 voksne og en hund

Anmeld

24. november 2012

Ina33

FrkZier skriver:

har ikke lige nogen råd - men ville bare lige sige at 94 kvm til 1 voksen og 2 børn.. det da ren luksus! da jeg boede hos min mor, boede vi på 53 kvm. 4 voksne og en hund

Ja så skal jeg vist ikke klage...

Anmeld

24. november 2012

FrkZier

Ina33 skriver:

Ja så skal jeg vist ikke klage...

haha nej det synes jeg ikke tror bare du føler det småt fordi du er træt af det, hvis du for rokeret lidt om osv, bliver du nok gladere for det

Anmeld

24. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Ina33 skriver:

Hvis du ligger billeder ind kan vi måske komme med nogle ideer ? 

Anmeld

24. november 2012

Ina33

Aisha skriver:

Hvis du ligger billeder ind kan vi måske komme med nogle ideer ? 

Kommer her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2012

Deaktiveret profil

Ina33 skriver:

Må i male skabslågerne?? :-) 

Mal evt. en væg sort/rød, eller en beige farve, som gir noget varme i huset, ryk rundt evt... 

Men kender dit dilemma alt for godt, min kæreste flyttede ind i denne lejlighed for 6 år siden, jeg lærte ham at kende nogle måneder efter, hvor vi kun var venner til at starte med, så han var sammen med en masse andre piger i den tid, så blev vi kærester, hans kammerat flyttede ud af lejligheden, så jeg flyttede ind på fuld tid.. Så har vi nu fået en datter. Så jeg er godt træt af at være i det samme stadigvæk, især med alle de dumme minder osv væggene indeholder. 

Men så længe jeg er på barsel på kontanthjælp må jeg ikke starte et lån sammen med min kæreste til et hus, så vi må vente til barslen er slut, så vi kan flytte.. 

Anmeld

24. november 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Farverige puder, en farvet væg, potteplanter, billeder, fotografier

Anmeld

24. november 2012

modesty

Jeg er personligt ikke til farver på væggene, men måske du kan købe noget kunst? Altså, det behøver jo ikke være dyrt, en flot plakat eller et print kan også gøre det. Og så ville jeg nok skifte sofaen ud med én der var lysere. Og med nogle farverige puder. Synes at sort trækker meget lys ud af et rum. Måske en gruppe lysestager eller vaser på spisebordet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.