Ina33 skriver:
Åhh kender i det, man er bare godt og grundigt træt af at kigge på det samme hjem, med de samme ting, og alting ser bare gammel og slidt ud?
Jeg er virkelig kørt træt i mit hjem, først tænkte jeg at jeg ville flytte, meeeen måske kan mindre gøre det 
Jeg vil så gerne gøre noget, ændre noget, ja bare et eller andet for at få mit hjem til at være et bedre sted at være, men jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre... SUK 
Kom med nogle idéer, og meget gerne billeder.... 
Jeg synes i øvrigt vi bor meget småt, 94 kvm 1 voksen og 2 børn - men måske er det ikke så småt alligevel? 
Må i male skabslågerne?? :-)
Mal evt. en væg sort/rød, eller en beige farve, som gir noget varme i huset, ryk rundt evt... 
Men kender dit dilemma alt for godt, min kæreste flyttede ind i denne lejlighed for 6 år siden, jeg lærte ham at kende nogle måneder efter, hvor vi kun var venner til at starte med, så han var sammen med en masse andre piger i den tid, så blev vi kærester, hans kammerat flyttede ud af lejligheden, så jeg flyttede ind på fuld tid.. Så har vi nu fået en datter. Så jeg er godt træt af at være i det samme stadigvæk, især med alle de dumme minder osv væggene indeholder. 
Men så længe jeg er på barsel på kontanthjælp må jeg ikke starte et lån sammen med min kæreste til et hus, så vi må vente til barslen er slut, så vi kan flytte..