Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Det skal du slet ikke beklage jeg kender godt det med, at der er noget man lige har overset Jeg tror også jeg får god hjælp af hende, og så smider hun mig videre når hun har gjort hvad hun kan
Det skal du slet ikke beklage jeg kender godt det med, at der er noget man lige har overset Jeg tror også jeg får god hjælp af hende, og så smider hun mig videre når hun har gjort hvad hun kan
hehe
Det er jo kun godt! Min kiropraktor blev bare ved med at knække løs, 1-2 gange om måneden i et år. Ikke just noget jeg kan anbefale, og det har KUN gjort min ryg svagere. Men nogle kiropraktorer mener jo også, at deres profession er den bedste. Og uden tvivl - det var den bedste i situationen, men på langt sigt hjalp det mig jo bare slet ikke. Så jeg ville ønske, at hun havde haft samarbejde med en fys!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: hehe Det er jo kun godt! Min kiropraktor blev bare ved med at knække løs, 1-2 gange om måneden i et år. Ikke just noget jeg kan anbefale, og det har KUN gjort min ryg svagere. Men nogle kiropraktorer mener jo også, at deres profession er den bedste. Og uden tvivl - det var den bedste i situationen, men på langt sigt hjalp det mig jo bare slet ikke. Så jeg ville ønske, at hun havde haft samarbejde med en fys!
tarkoflen skriver: Jeg er rigtig glad for, at det er et rygcenter jeg går hos, der har det hele under et tag, så de kan arbejde tværfagligt! Håber det kommer mig til gode i sidste ende
Jeg er rigtig glad for, at det er et rygcenter jeg går hos, der har det hele under et tag, så de kan arbejde tværfagligt! Håber det kommer mig til gode i sidste ende
Det må det helt sikkert gøre!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128