Gave til bryllup hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

220 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. november 2012

Anonym trådstarter

Vi skal snart til brylup hos et vennepar. Vi aner ikke hvad vi skal give dem i gave!

De ønsker sig bl.a. ting til køkkenet og gavekort til alt inkl oplevelser, meeeen jeg synes ikke det er så fedt at de ved hvad man giver for, hvis I forstår?

Vores budget er MEGET stramt og derfor havde jeg håbet på at finde noget til 3-500 kr. Er det nærrigt?

Kan man købe noget personligt til et bryllup i denne prisklasse eller skal jeg bide mig selv i kinden og købe et gavekort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Frk.S

Hvis 300-500 er det i har at give for, så er det da fint.
Jeg håber da ikke jeres venner vil gå op i hvor meget i har givet for.
Det ville jeg i hvert fald ikke selv gøre - jeg ville være glad for, at de ville komme og fejre dagen med os.. og havde fundet en gave - uanset prisleje. 

Hvis de ønsker sig gavekort, så giv da det. Fx et super-gavekort, så kan de selv bestemme hvor det skal være til - det kan også være oplevelser.
Det er måske ikke så personligt; men hvis det er det de gerne vil have. Så skriv et sødt kort til - det gør det lige lidt mere personligt.  

Anmeld

24. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kender i evt andre der ska med til bryllupet?? For så ku i jo slå jer sammen og købe en lidt større gave.

Vi har lige været til 2 brylluper i løbet af sommeren, og der havde vi aftalt at vi gav for 250 kr pr mand. Til det ene var vi 12 der gik sammen, og til det andet var vi 10 der gik sammen.

Men ja jeg syntes mellem 300-500 kr lyder rigtig rimeligt.

Ved ik hvor i kommer fra, men i Herning ka man sagtes få billetter til stand up osv i kongrescentret. Måske i har noget ligne der hvor du bor. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.