Wuhuu skal i biffen i aften og se denne ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Nettemor

Kan ikke se hvilken det er?

Anmeld

24. november 2012

Lady Marion <3

Nettemor skriver:

Kan ikke se hvilken det er?

Prøver sådan , tror den er sindsyg uhyggelig

http://politiken.dk/kultur/film/ECE1741111/ole-bornedal-er-nummer-1-i-usa-med-filmen-danske-biografer-ikke-tror-paa/

Anmeld

24. november 2012

modesty

Ikke for at give dig nederen på, men jeg synes slet ikke at den var uhyggelig. Var ret skuffet. Men hey, folk har jo forskellig smag, så måske du synes den er vildt fed alligevel.

Anmeld

24. november 2012

Lady Marion <3

modesty skriver:

Ikke for at give dig nederen på, men jeg synes slet ikke at den var uhyggelig. Var ret skuffet. Men hey, folk har jo forskellig smag, så måske du synes den er vildt fed alligevel.

Ej har du set den ?? Ej heller god ??   jeg er altså også blevet sværere at skræmme   syntes heller ikke den nye Paranormal var uhyggelig .. Men jeg lader mig nu heller ikke skræmme af Saw andet end jeg syntes den er klam ,,

Anmeld

24. november 2012

modesty

Ej har du set den ?? Ej heller god ??   jeg er altså også blevet sværere at skræmme   syntes heller ikke den nye Paranormal var uhyggelig .. Men jeg lader mig nu heller ikke skræmme af Saw andet end jeg syntes den er klam ,,

Den startede faktisk meget godt. Historien omkring skilsmissefamilien og faren der prøver at få det til at fungere med sine døtre fungerer faktisk OK. Men så snart den begynder at blive "uhyggelig" synes jeg bare at den bliver kedelig.

Heh, nej der skal også ret meget til at gøre mig bange. Jeg har kun set den første Paranormal og syntes virkelig ikke at den var særlig god, eller uhyggelig. Jeg elsker Saw filmene, men synes heller ikke at de er uhyggelige.

Men altså som sagt - bare fordi jeg ikke var vild med den, kan du jo godt være.

Anmeld

24. november 2012

Lady Marion <3

modesty skriver:

Heh, nej der skal også ret meget til at gøre mig bange. Jeg har kun set den første Paranormal og syntes virkelig ikke at den var særlig god, eller uhyggelig. Jeg elsker Saw filmene, men synes heller ikke at de er uhyggelige.

Men altså som sagt - bare fordi jeg ikke var vild med den, kan du jo godt være.

Jeg håber , trænger altså sådan til et godt gys ... Har du set Hostel filmene ???    Dem kan jeg anbefale

Anmeld

24. november 2012

modesty

Jeg håber , trænger altså sådan til et godt gys ... Har du set Hostel filmene ???   Dem kan jeg anbefale

Ja jeg elsker Hostel filmene. 

Jeg kan anbefale Texas Chainsaw Massacre filmene hvis du ikke har set dem. Den originale fra 1974 er klart den bedste, men de nye remakes er faktisk også ret gode, og scary. Der kommer en ny i 3D lige om lidt.

Anmeld

24. november 2012

Muffinmus

Jeg har lige set Sinister, ikke klam gyser somm f.eks saw osv, men uhyggelig synes jeg:-)Med nogle gode gys i stedet for bare at være klam.

Anmeld

24. november 2012

Muffinmus

Jeg har lige set Sinister, ikke klam gyser somm f.eks saw osv, men uhyggelig synes jeg:-)Med nogle gode gys i stedet for bare at være klam.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.