Eget print på sengetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.507 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg Skriver som ano, for at min søster helst ikke skal opdage dette indlæg

Men jeg leder efter et sted hvor jeg kan få eget print over på sengetøj. Nogen der har nogle ideer. Har siddet de sidste 2 timer og søgt. Har fundet et sted i england. Men det vil koste ca. 620 kr med forsendelse Synes det er ret meget. I hvertfald mere end hvad jeg giver min søster for i julegave

Andre der har nogle forslag??

Mvh.

Pernille (Milla - Victoria's mor)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

6800

Anonym skriver:

Men jeg leder efter et sted hvor jeg kan få eget print over på sengetøj. Nogen der har nogle ideer. Har siddet de sidste 2 timer og søgt. Har fundet et sted i england. Men det vil koste ca. 620 kr med forsendelse Synes det er ret meget. I hvertfald mere end hvad jeg giver min søster for i julegave

Mvh.

har ikke nogle forslag leder selv efter noget lign, men vil bare fortælle at du ikke er så anonym, hvis du kigger på sidste ligne i din besked 

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

6800 skriver:

har ikke nogle forslag leder selv efter noget lign, men vil bare fortælle at du ikke er så anonym, hvis du kigger på sidste ligne i din besked 

I know. Men hun kan ikke se indlægget ud fra min profil, hvilket var pointen

Anmeld

18. februar 2014

Gondy

Anonym skriver:

Mvh.

Hej,

Kan se at det er et gammelt indlæg, men jeg har fundet det her, hvor man kan få sit eget print trykt på et sæt sengetøj:

http://www.mykidsprint.dk/product.php?id_product=29

Håber, at det hjælper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.