Puhaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. november 2012

Leyla94

Hvor jeg bare brækker mig meget idag for første gang her til morgen. Jeg har haft kvalme i en hel uge næsten også idag kom det bare, ubehageligt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

supersejeelisabeth@gmail.com

Jeg har selv prøvede det fandt så desværre ud af at det var ren indbilding, man bliver nød til at lade være med at tro at alt er i forbindelse med at man er gravid man bliver simpelthen bare så skuffet .. prøver selv at blive gravid for 4.måned nu, og jeg har haft SÅ mange mærkelige fornemmelser og min krop har mange gange reagerede som om at jeg er gravid, men nej er blevet skuffet, jeg skal vente spændt til d.7/12 og se, indtil siger jeg til mig selv at det min krop siger ikke har noget med noget som helst at gøre!!

Anmeld

25. november 2012

Leyla94

supersejeelisabeth@gmail.com skriver:

Jeg har selv prøvede det fandt så desværre ud af at det var ren indbilding, man bliver nød til at lade være med at tro at alt er i forbindelse med at man er gravid man bliver simpelthen bare så skuffet .. prøver selv at blive gravid for 4.måned nu, og jeg har haft SÅ mange mærkelige fornemmelser og min krop har mange gange reagerede som om at jeg er gravid, men nej er blevet skuffet, jeg skal vente spændt til d.7/12 og se, indtil siger jeg til mig selv at det min krop siger ikke har noget med noget som helst at gøre!!

JEG ER GRAVID? Sååå, du har misforstået mig tror jeg nok...

Anmeld

25. november 2012

Guldet

Rose22 skriver:

JEG ER GRAVID? Sååå, du har misforstået mig tror jeg nok...

Tror hun har misforstået - fordi dit indlæg ligger under kategorien : prøver at blive gravid 

Anmeld

25. november 2012

Leyla94

Mor- til pige skriver:

Tror hun har misforstået - fordi dit indlæg ligger under kategorien : prøver at blive gravid 

Ja det tror jeg også nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.