P.piller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. november 2012

MyLove E

Godaften:-)

De snakker meget om i medier at nogle p.piller kan give blodpropper
Jeg har hørt at det skulle være de p.piller som er 3-4 generation .

Men hvordan finder man ud af om dem man har er de farlige ?? Jeg bruger novenette :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ska snakke med din læge!! De sagde også at de bedste piller var 2 generations pillerne. Problemet er jo nok at de fleste læger, vælger de piller som de gør, er fordi det er dem de lige har hørt om. Vh stine

Anmeld

24. november 2012

KittyCatta

Tauf skriver:

Men hvordan finder man ud af om dem man har er de farlige ?? Jeg bruger novenette :-)

Jeg stoppede med Novynette, fordi min læge sagde at de udgik af produktion, fordi de var farlige. 

Prøv at kontake din læge - han kan rådgive dig bedre om det

Anmeld

24. november 2012

B&J

jeg svinger imellem 3 forskellige slags den ene er gestonette og 2 andre der har det samme i dem....

jeg har været på mine i 10år nu og det ene år var jeg gravid men det var så det 11år hvis det var...... jeg startede da jeg var 14 fordi jeg led så forbandet af smerter og de hjælper

og jeg hopper ikke af mine min læge laver et tjek på mig hver år omkring hvordan jeg har det osv for at se om de giver en forkert virkning og det går de ikke

Anmeld

24. november 2012

Masig

Der er en liste over dem her:

http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/guidersundhedogmotion/sygdomguider/ECE1432385/disse-p-piller-giver-stoerst-risiko-for-blodpropper/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.