Hjælp mig lige piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. november 2012

et-ønske

Jeg har PCO og har haft det i mange
år.

Da jeg fik mit første barn, fik jeg en behandling med pergotime, så
var den der.

Nu er jeg igang for anden gang, med en anden mand. Hans
svømmere er i top!!
Jeg fik provera for at starte mens, som kom, så en
omgang pergotime. Blev scannet og der var fine flotte store æg, og min livmoder var super klar til at tage imod.

Dagen efter var der en bragende positiv
ægløsningstest. Jeg skulle have haft min mens den 21/11, men den er ikke kommet. Tog en test samme dag, negativ.
Ringede torsdag til gyn som bad mig have
tålmodighed til en gang i næste uge..... Ja for tålmodighed er da lige det jeghar mest af NOT!!

Jeg tænker så, hvis jeg har haft ægløsning, burde der
så komme en mens - eller kan pcoén have overtaget igen så jeg ikke får min mens??

Hjælp!! jeg er ved at blive skør i hovedet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

FrkZier

Luna3 skriver:

Jeg har PCO og har haft det i mange
år.

Da jeg fik mit første barn, fik jeg en behandling med pergotime, så
var den der.

Nu er jeg igang for anden gang, med en anden mand. Hans
svømmere er i top!!
Jeg fik provera for at starte mens, som kom, så en
omgang pergotime. Blev scannet og der var fine flotte store æg, og min livmoder var super klar til at tage imod.

Dagen efter var der en bragende positiv
ægløsningstest. Jeg skulle have haft min mens den 21/11, men den er ikke kommet. Tog en test samme dag, negativ.
Ringede torsdag til gyn som bad mig have
tålmodighed til en gang i næste uge..... Ja for tålmodighed er da lige det jeghar mest af NOT!!

Jeg tænker så, hvis jeg har haft ægløsning, burde der
så komme en mens - eller kan pcoén have overtaget igen så jeg ikke får min mens??

Hjælp!! jeg er ved at blive skør i hovedet....

jeg har desværre ikke så meget andet at sige end du må have tålmodighed, hvis du er gravid, skal testen nok blive positiv

Anmeld

23. november 2012

et-ønske

Min kæreste er også temmelig træt af mig  jeg har ingen tålmodighed....

Vil så gerne vide hvad der sker i min krop. Har haft voldsomme brystspændinger, ligner en teenager i blomst  har haft smerter i underlivet og vanvittig oppustet mave.

OMG hvor kan ens krop fjerne alt sund fornuft fra øverste etage

Anmeld

23. november 2012

FrkZier

babywish13 skriver:

Min kæreste er også temmelig træt af mig  jeg har ingen tålmodighed....

Vil så gerne vide hvad der sker i min krop. Har haft voldsomme brystspændinger, ligner en teenager i blomst  har haft smerter i underlivet og vanvittig oppustet mave.

OMG hvor kan ens krop fjerne alt sund fornuft fra øverste etage

hvis du trykker 'citer indlæg' og svare derigennem kan den du svare se du har svaret

alt sund fornuft, kan MEGET hurtigt forsvinde - men der er jo faktisk ikke andet at gøre end bare at vente og se

Anmeld

23. november 2012

et-ønske

FrkZier skriver:

hvis du trykker 'citer indlæg' og svare derigennem kan den du svare se du har svaret

alt sund fornuft, kan MEGET hurtigt forsvinde - men der er jo faktisk ikke andet at gøre end bare at vente og se

Tak for fif  det er meget længe siden jeg sidst har været online  nærmest et par år...

Åhhh ja den søde ventetid  men hvis der er bonus, er der så lige 9 mdr. mere

Anmeld

23. november 2012

FrkZier

babywish13 skriver:

Tak for fif  det er meget længe siden jeg sidst har været online  nærmest et par år...

Åhhh ja den søde ventetid  men hvis der er bonus, er der så lige 9 mdr. mere

haha som du ved, bliver det ikke nemmere at vente de næste 9 måneder

Anmeld

23. november 2012

Happiness

Altså er ikke sikker, men umiddelbart vil jeg mene, at hvis du har haft ÆL, så burde der også komme en mens. Hvis du altså ikke er blevet gravid  

Så jeg vil da sige at der er grund til at håbe  

Hvor lang tid siden havde du æl? Der er jo forskel på hvornår den ligger i cyklusen. Og derved også hvornår du kan teste

Da vi prøvede at lave Lukas, opdagede jeg via ÆL test, at jeg havde ÆL ret hurtigt efter mens. Men min cyklus var dengang stadig 28-30 dage.

Anmeld

24. november 2012

et-ønske

Happiness skriver:

Altså er ikke sikker, men umiddelbart vil jeg mene, at hvis du har haft ÆL, så burde der også komme en mens. Hvis du altså ikke er blevet gravid  

Så jeg vil da sige at der er grund til at håbe  

Hvor lang tid siden havde du æl? Der er jo forskel på hvornår den ligger i cyklusen. Og derved også hvornår du kan teste

Da vi prøvede at lave Lukas, opdagede jeg via ÆL test, at jeg havde ÆL ret hurtigt efter mens. Men min cyklus var dengang stadig 28-30 dage.

Jeg var på sygehuset og blive scannet 5/11 - dagen efter, den 6/11 var der en meget positiv æl test. Den var svagt positivt de næste 4 dage (har ladet mig fortælle at det er det samme som at den er negativ). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.