Hypnose ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Anonym trådstarter

Godaften

Er der nogen af jer der har prøvet hypnose ?

Hvorfor gik i der?
Hjalp det?
Hvor mange gange gik i til det?

Har i andre ting omkring det - så skriv gerne det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Peanut

Anonym skriver:

Godaften

Er der nogen af jer der har prøvet hypnose ?

Hvorfor gik i der?
Hjalp det?
Hvor mange gange gik i til det?

Har i andre ting omkring det - så skriv gerne det..

Mind man har prøvet det én gang og det hjalp ikke ham, men han gik vidst heller ikke helt helhjertet ind i det, altså han troede ikke det ville virke inden han startede 

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Mind man har prøvet det én gang og det hjalp ikke ham, men han gik vidst heller ikke helt helhjertet ind i det, altså han troede ikke det ville virke inden han startede 

Nårh okey ..

Anmeld

24. november 2012

LilleChelle

Jeg har prøvet det. Og her har det omvendt mit liv fuldstændig. 

Jeg har lidt af ekstrem eksamensangst, så meget at jeg var syg flere uger i forvejen. 

Hypnotisøren var inde og arbejde med min selvtillid og mit selvværd over tre gange. 

Idag går jeg til eksamen med et smil på læben, for idag har jeg ingen angst for det grønne bord. Jeg tror på mig selv, indtil andet er bevist

Så her har det haft en rigtig god virkning. 

Anmeld

24. november 2012

mulle85

jeg har været til det før pga ret kraftig angst og det har bare hjulpet mig så meget, den dag idag lever jeg et ganske almindeligt liv og kan endelig få taget uddannelse osv, så vil klart anbefale det, men det kræver selvfølgelig man tro på det, tror jeg var der en 5 til 6 gange ca!

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg har prøvet det. Og her har det omvendt mit liv fuldstændig. 

Jeg har lidt af ekstrem eksamensangst, så meget at jeg var syg flere uger i forvejen. 

Hypnotisøren var inde og arbejde med min selvtillid og mit selvværd over tre gange. 

Idag går jeg til eksamen med et smil på læben, for idag har jeg ingen angst for det grønne bord. Jeg tror på mig selv, indtil andet er bevist

Så her har det haft en rigtig god virkning. 

Skal dwt være af EN grund man søger det?

Jeg vil gerne få mere selvværd, kom af med alt mit negativitet og min brok .. Har lige mistet min forhold pga af det

Anmeld

24. november 2012

Vivian67

Jeg har prøvet det og det hjalp. Jeg havde en let depression som jeg havde fået medicin for, var stoppet med medicinen men syntes jeg kunne mærke at det var ved at komme igen - desuden var jeg også slem til brok og være negativ. Jeg var det 2 gange og det er nogle af de bedste penge jeg har brugt på mig selv.

Det du skriver du gerne vil have bearbejdet (selvværd, brok osv.) er rigelig grund.

Jeg kender et par stykker mere som har være ved samme hypnotisør og de er også kun positive.

Hende jeg har brugt bor i trekantsområdet, hvis du er interesseret i tlf. på hende skriver du bare en privat besked til mig.

Anmeld

24. november 2012

Showme

Jeg har prøvet hypnose fordi jeg gerne ville blive gravid. Men det lykkes ikke og jeg fik at vide at jeg skulle tabe mig, og så ville der være større chance. Så jeg var til hypnotisør 2 gange for at slippe af med min sukkertrang og overspisning og i den forbindelse arbejdede hun også med mit selvværd. 

Jeg blev gravid da jeg havde tabt 10 kilo - så helt sikkert en succes

Hende jeg var inde ved: http://www.hypnoseterapi-vejle.dk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.