Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er blevet helt vild med navnet Beta.
Men af alle jeg har snakke med, er jeg ene om det..
Kan godt se, at det måske ikke er SÅ normalt igen, men ville elske at bruge det til mellemnavn..
Er jeg helt ude i ødemarken med navnet Beta?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tankai skriver: Jeg er blevet helt vild med navnet Beta. Men af alle jeg har snakke med, er jeg ene om det.. Kan godt se, at det måske ikke er SÅ normalt igen, men ville elske at bruge det til mellemnavn.. Er jeg helt ude i ødemarken med navnet Beta?
Jeg er selv til specielle navne, men Beta er nok lige en kende for underligt. Mest fordi det har dobbelt betydning og det bryder jeg mig ikke om
LMX skriver: Jeg er selv til specielle navne, men Beta er nok lige en kende for underligt. Mest fordi det har dobbelt betydning og det bryder jeg mig ikke om
Det også min eneste bekymring..
Ens barn skal jo helt ikke tro, at hun er en beta-version
Hmm, jeg synes at det er meget sødt, men ja, folk har jo nok nogle andre associationer til ordet. Jeg kan dog ret godt lide navnet Meta.
modesty skriver: Hmm, jeg synes at det er meget sødt, men ja, folk har jo nok nogle andre associationer til ordet. Jeg kan dog ret godt lide navnet Meta.
Meta, har jeg dårlige associationer til..
Men oddsne for at alle kan lige ét navn, er jo heller ikke store..
Sirhc :) skriver: Vil også mene det er lidt specielt, men alligevel sødt :-)Hva med Meta? Det er et godkendt navn ;-)
Vil også mene det er lidt specielt, men alligevel sødt :-)Hva med Meta? Det er et godkendt navn ;-)
Meta er ikke lige min smag..
Navne kan være sværre synes jeg..
tankai skriver: Meta er ikke lige min smag.. Navne kan være sværre synes jeg..
Sirhc :) skriver: Ja det kan ski være svært..Og også hvis det især skal være noget specielt ;-)
Ja det kan ski være svært..Og også hvis det især skal være noget specielt ;-)
Ved nu ikke om det er fordi at et navn skal være specielt..
At Beta så er det, er bare et tilfælde
jeg har desværre rigtig svært ved at forholde mig til Beta som værende et navn, det er det i min verden ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128