samvær m statsforvaltning hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Anonym trådstarter

Ja så var vi i statsforvaltningen som valgte at tilgodese min EKS istedet for vores barn!!! INGEN som i INGEN INGEN INGEN kan forstå deres afgørelse ikke engangs hans familie  er så knust på mit barns vegne over det skal udsættes så meget for ham som barnet nu skal...

I statsforvaltningen kom der nogle helt klare aftaler.. nu ikke engang 1 uge efter mødet bryder min eks allerede 2 af aftalerne med fuld bevidsthed og det er HER jeg skal bruge jeres hjælp.. Kan det have en indflydelse på at få lavet en ændring af det som statsforvaltningen har afgjort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

baby012

Anonym skriver:

Ja så var vi i statsforvaltningen som valgte at tilgodese min EKS istedet for vores barn!!! INGEN som i INGEN INGEN INGEN kan forstå deres afgørelse ikke engangs hans familie  er så knust på mit barns vegne over det skal udsættes så meget for ham som barnet nu skal...

I statsforvaltningen kom der nogle helt klare aftaler.. nu ikke engang 1 uge efter mødet bryder min eks allerede 2 af aftalerne med fuld bevidsthed og det er HER jeg skal bruge jeres hjælp.. Kan det have en indflydelse på at få lavet en ændring af det som statsforvaltningen har afgjort??

Hvor meget tid skal han tilbringe med barnet ?? 

Og hvorfor er du ked af beslutningen?? 

Et godt råd, HVER GANG han ikke overholder en aftale, så sender du en mail til statsforvaltningen og forklare dem, gør dette over fire måneders tid, og ring så og forlang en ny afgørelse i sagen hvis han bliver ved med at bryde aftaler med barnet.. 

kæmpe kram til dig, du er velkommen til at skrive privat, kender en hel del til statsforvaltningen .. 

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Hvor meget tid skal han tilbringe med barnet ?? 

Og hvorfor er du ked af beslutningen?? 

Et godt råd, HVER GANG han ikke overholder en aftale, så sender du en mail til statsforvaltningen og forklare dem, gør dette over fire måneders tid, og ring så og forlang en ny afgørelse i sagen hvis han bliver ved med at bryde aftaler med barnet.. 

kæmpe kram til dig, du er velkommen til at skrive privat, kender en hel del til statsforvaltningen .. 

1 gang om ugen ...

fordi han er psykisk syg. Dette er erklæret af 2 hospitaler, 3 psykologer, 2 psykiatere...

Han vil kun se barnet nu fordi jeg stadigvæk ikke vil have noget med ham at gøre.. Han er fuldstændig ligeglad med barnet men ved det eneste punkt han kan ramme mig er ved at ramme barnet...

tak det vil jeg helt klart gøre på mandag.. og tak kan godt være jeg vil kontakte dig

Anmeld

23. november 2012

Leneur

Anonym skriver:

Ja da, synes måske bare at du skal vente lidt, så du har nogle flere beviser. Du skal selvfølgelig gemme alt jeres korrespondance, så der er noget gods i. Håber du vil fortælle hvorfor du ønsker der ikke er samvær og hvorfor du ikke bad om overvåget samvær til at starte på??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.