Ja, det er hvad jeg er!
Min søns farmor, spørg aldrig ind til ham, selvom hun siger at hun altid fortæller andre om ham osv.
Hun ringer aldrig til os.. Hun har aldrig tid, hun inviterer os aldrig hjem, og de gange vi har inviteret har hun ikke haft tid.
Vi har endda spurgt om hun ville komme en søndag og passe ham et par timer, og vi sagde til hende at hun bare skulle sige en søndag hun kunne og så ville vi passe det ind. Men vi har intet hørt, selvom vi har spurgt igen.
Hans mormor (min mor) mener hun ikke har råd til at komme ind til os (med tog) MEN vi kan jo bare komme ned til hende, sådan er det ALTID! Jeg havde virkelig brug for at hun kom og så efter min søn et par timer i næste uge, men det var bare ærgerligt, for hun havde lige været til frisør, og havde ikke råd!
Jeg føler ikke at min søn kender sine bedsteforældre, han ser dem måske 1 gang hver 2.-3. mdr, og det er ALTID os der skal komme ned til dem (120 km hver vej)
Jeg kan slet ikke forstå at det skal være sådan, og synes det er en latterlig holdning at vi altid skal komme ned til dem.
Øv, min søn har endnu ikke været passet og han er 15 mdr. Og mig og min kæreste har virkelig brug for en kæreste-date.
Anmeld