Jeg er så træt af hans bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Anonym trådstarter

Ja, det er hvad jeg er!

Min søns farmor, spørg aldrig ind til ham, selvom hun siger at hun altid fortæller andre om ham osv.

Hun ringer aldrig til os.. Hun har aldrig tid, hun inviterer os aldrig hjem, og de gange vi har inviteret har hun ikke haft tid. 

Vi har endda spurgt om hun ville komme en søndag og passe ham et par timer, og vi sagde til hende at hun bare skulle sige en søndag hun kunne og så ville vi passe det ind. Men vi har intet hørt, selvom vi har spurgt igen.

Hans mormor (min mor) mener hun ikke har råd til at komme ind til os (med tog) MEN vi kan jo bare komme ned til hende, sådan er det ALTID! Jeg havde virkelig brug for at hun kom og så efter min søn et par timer i næste uge, men det var bare ærgerligt, for hun havde lige været til frisør, og havde ikke råd! 

Jeg føler ikke at min søn kender sine bedsteforældre, han ser dem måske 1 gang hver 2.-3. mdr, og det er ALTID os der skal komme ned til dem (120 km hver vej) 

Jeg kan slet ikke forstå at det skal være sådan, og synes det er en latterlig holdning at vi altid skal komme ned til dem.

Øv, min søn har endnu ikke været passet og han er 15 mdr. Og mig og min kæreste har virkelig brug for en kæreste-date. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

LinLin

Anonym skriver:

Ja, det er hvad jeg er!

Min søns farmor, spørg aldrig ind til ham, selvom hun siger at hun altid fortæller andre om ham osv.

Hun ringer aldrig til os.. Hun har aldrig tid, hun inviterer os aldrig hjem, og de gange vi har inviteret har hun ikke haft tid. 

Vi har endda spurgt om hun ville komme en søndag og passe ham et par timer, og vi sagde til hende at hun bare skulle sige en søndag hun kunne og så ville vi passe det ind. Men vi har intet hørt, selvom vi har spurgt igen.

Hans mormor (min mor) mener hun ikke har råd til at komme ind til os (med tog) MEN vi kan jo bare komme ned til hende, sådan er det ALTID! Jeg havde virkelig brug for at hun kom og så efter min søn et par timer i næste uge, men det var bare ærgerligt, for hun havde lige været til frisør, og havde ikke råd! 

Jeg føler ikke at min søn kender sine bedsteforældre, han ser dem måske 1 gang hver 2.-3. mdr, og det er ALTID os der skal komme ned til dem (120 km hver vej) 

Jeg kan slet ikke forstå at det skal være sådan, og synes det er en latterlig holdning at vi altid skal komme ned til dem.

Øv, min søn har endnu ikke været passet og han er 15 mdr. Og mig og min kæreste har virkelig brug for en kæreste-date. 

Hvis det største problem er at I skal bruge pasning, hvorfor spørger I så ikke din mor eller nogle andre???

Anmeld

23. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

Ja, det er hvad jeg er!

jeg passede ham gerne for dig..

kender godt det der med at farmor ikke gider sit barnebarn (vil gerne uddybe men ikke her, så skal det være privat)

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Hvis det største problem er at I skal bruge pasning, hvorfor spørger I så ikke din mor eller nogle andre???

Vi vil gerne se min søns farmor og mormor lidt oftere, vi spørg tit om de vil komme på besøg, men det er ikke sket endnu.

Og vi har spurgt om de vil passe, det er heller ikke sket endnu. 

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

jeg passede ham gerne for dig..

kender godt det der med at farmor ikke gider sit barnebarn (vil gerne uddybe men ikke her, så skal det være privat)

Tak

Problemet er bare at de godt gider ham. Virkelig. Men der er altid tusinde undskyldninger når vi inviterer. Men vi kan jo bare komme til dem. Men det gider vi jo bare heller ikke HVER gang

Anmeld

23. november 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Ja, det er hvad jeg er!

kender godt følelsen...

min søn er nu snart 4 uger (på tirsdag) og hans farmor har endnu ikke set ham trods hun bor 10 min. væk.... (mig og faren er ikke sammen, men ses ofte).... der er ingen forklaring på hvorfor hun ikke har...

så kan godt sætte mig lidt ind i dit sted...

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

kender godt følelsen...

min søn er nu snart 4 uger (på tirsdag) og hans farmor har endnu ikke set ham trods hun bor 10 min. væk.... (mig og faren er ikke sammen, men ses ofte).... der er ingen forklaring på hvorfor hun ikke har...

så kan godt sætte mig lidt ind i dit sted...

Det er jeg ked af at høre!

Kan slet ikke forstå deres tankegang, hvis jeg var mormor/farmor ville jeg gøre alt for at se mit barnebarn så ofte som muligt!

Anmeld

23. november 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre!

Kan slet ikke forstå deres tankegang, hvis jeg var mormor/farmor ville jeg gøre alt for at se mit barnebarn så ofte som muligt!

jeg kan heller ikk forstå det... og hans far er rigtig ked af det over det... for han er jo så stolt over at han nu også har fået en dreng (han har en datter i forvejen).... men de har næsten lige været uvenner... så vi tror det har lidt med det at gøre... skal bare ikke gå udover børnene synes jeg...

men det er hende der går glip af noget... heldigvis er resten af hans og min familie super glade for ham, og kan slet ikke få nok af ham....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.