Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sophie ville gerne holde skovtursfødselsdag, jeg synes, det var lige koldt nok udenfor, så vi tog skoven ind i stuen
Det var en hyggelig dag, med masser af larm og grin. Her kommer lige nogle billeder af en noget omrokeret stue og nogle af lidt sjove situationer Vi legede "put kuglepennen i flasken", det var ret sjovt at se på. Sophus skulle også prøve, og både han og hende, han dystede med, fik den i på samme tid
De har ikke fået slikposer, men fik en lille kage med hjem hver i stedet for. Det bragte lykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Sophie ville gerne holde skovtursfødselsdag, jeg synes, det var lige koldt nok udenfor, så vi tog skoven ind i stuen Det var en hyggelig dag, med masser af larm og grin. Her kommer lige nogle billeder af en noget omrokeret stue og nogle af lidt sjove situationer Vi legede "put kuglepennen i flasken", det var ret sjovt at se på. Sophus skulle også prøve, og både han og hende, han dystede med, fik den i på samme tid De har ikke fået slikposer, men fik en lille kage med hjem hver i stedet for. Det bragte lykke
Ej, hvor ser det bare kanon hyggeligt ud! Hvor er du bare kreativ - og en skøn mor!
Og self sku de da ha en bette kage
HeidiØ skriver: Ej, hvor ser det bare kanon hyggeligt ud! Hvor er du bare kreativ - og en skøn mor! Og self sku de da ha en bette kage
Det var også rigtigt hyggeligt
Hvor er du sød Føler mig også som en god mor, når jeg går igang med sådan en omgang, kan mærke, at Sophie er glad for det, det er alt sliddet værd
Ja, lige en lille kage, det kunne jeg lige overkomme
Ikke for at være mega lyseslukker og bare være træls, men jeg står lidt af, når folk poster billeder af andres børn. Det er faktisk ulovligt uden forældrenes samtykke og jeg reagerer nok lidt skarpt, fordi jeg finder tanken om at billeder af mine egne børn kunne ende i diverse fora uden min accept eller viden, voldsomt ubehagelig...
Beklager det mugne opstød, I så ud til at have en skøn dag.
Miss Kat skriver: Ikke for at være mega lyseslukker og bare være træls, men jeg står lidt af, når folk poster billeder af andres børn. Det er faktisk ulovligt uden forældrenes samtykke og jeg reagerer nok lidt skarpt, fordi jeg finder tanken om at billeder af mine egne børn kunne ende i diverse fora uden min accept eller viden voldsomt ubehagelig... Beklager det mugne opstød, I så ud til at have en skøn dag.
Ikke for at være mega lyseslukker og bare være træls, men jeg står lidt af, når folk poster billeder af andres børn. Det er faktisk ulovligt uden forældrenes samtykke og jeg reagerer nok lidt skarpt, fordi jeg finder tanken om at billeder af mine egne børn kunne ende i diverse fora uden min accept eller viden voldsomt ubehagelig...
Det er derfor, at der ikke er flere billeder med børnene, dem her har jeg fået lov til Og det der er "tydeligst" med de to der spiser muffins, det er min datter og hendes kusine, som hun går i klasse med
Er det så i orden
Genialt godt fundet på! Det ser rigtig hyggeligt ud! Vh stine
StineW79 skriver: Genialt godt fundet på! Det ser rigtig hyggeligt ud! Vh stine
Mange tak skal du have, søde du
Dot D skriver: Det er derfor, at der ikke er flere billeder med børnene, dem her har jeg fået lov til Og det der er "tydeligst" med de to der spiser muffins, det er min datter og hendes kusine, som hun går i klasse med Er det så i orden
Miss Kat skriver:
Hi hi... Jeg er nemlig af helt samme mening som dig. Så derfor får I kun lov at se enden på nogle af de søde unger
Super! Så beklager jeg mit indlæg! Som yngre blev jeg engang gjort opmærksom på, at der lå billeder af mig på et erotisk site med billeder af teenagepiger... Fuld påklædt, ikke noget dér, men det var MEGA ubehageligt, så jeg er nok blevet ekstra skræmt over tanken om at noget lignende skulle ske for mine børn (altså, uanset forum!).
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128