Sophies skovtursfødselsdag... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Dot D

Sophie ville gerne holde skovtursfødselsdag, jeg synes, det var lige koldt nok udenfor, så vi tog skoven ind i stuen

Det var en hyggelig dag, med masser af larm og grin. Her kommer lige nogle billeder af en noget omrokeret stue og nogle af lidt sjove situationer Vi legede "put kuglepennen i flasken", det var ret sjovt at se på. Sophus skulle også prøve, og både han og hende, han dystede med, fik den i på samme tid

De har ikke fået slikposer, men fik en lille kage med hjem hver i stedet for. Det bragte lykke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

HeidiØ

Dot D skriver:

Sophie ville gerne holde skovtursfødselsdag, jeg synes, det var lige koldt nok udenfor, så vi tog skoven ind i stuen

Det var en hyggelig dag, med masser af larm og grin. Her kommer lige nogle billeder af en noget omrokeret stue og nogle af lidt sjove situationer Vi legede "put kuglepennen i flasken", det var ret sjovt at se på. Sophus skulle også prøve, og både han og hende, han dystede med, fik den i på samme tid

De har ikke fået slikposer, men fik en lille kage med hjem hver i stedet for. Det bragte lykke

Ej, hvor ser det bare kanon hyggeligt ud! Hvor er du bare kreativ - og en skøn mor!

Og self sku de da ha en bette kage

Anmeld

23. november 2012

Dot D

HeidiØ skriver:

Ej, hvor ser det bare kanon hyggeligt ud! Hvor er du bare kreativ - og en skøn mor!

Og self sku de da ha en bette kage

Det var også rigtigt hyggeligt

Hvor er du sød Føler mig også som en god mor, når jeg går igang med sådan en omgang, kan mærke, at Sophie er glad for det, det er alt sliddet værd

Ja, lige en lille kage, det kunne jeg lige overkomme

Anmeld

23. november 2012

Miss Kat

Ikke for at være mega lyseslukker og bare være træls, men jeg står lidt af, når folk poster billeder af andres børn. Det er faktisk ulovligt uden forældrenes samtykke og jeg reagerer nok lidt skarpt, fordi jeg finder tanken om at billeder af mine egne børn kunne ende i diverse fora uden min accept eller viden, voldsomt ubehagelig...

Beklager det mugne opstød, I så ud til at have en skøn dag.

Anmeld

23. november 2012

Dot D

Miss Kat skriver:

Ikke for at være mega lyseslukker og bare være træls, men jeg står lidt af, når folk poster billeder af andres børn. Det er faktisk ulovligt uden forældrenes samtykke og jeg reagerer nok lidt skarpt, fordi jeg finder tanken om at billeder af mine egne børn kunne ende i diverse fora uden min accept eller viden voldsomt ubehagelig...

Beklager det mugne opstød, I så ud til at have en skøn dag.

Det er derfor, at der ikke er flere billeder med børnene, dem her har jeg fået lov til Og det der er "tydeligst" med de to der spiser muffins, det er min datter og hendes kusine, som hun går i klasse med

Er det så i orden

Anmeld

23. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Genialt godt fundet på! Det ser rigtig hyggeligt ud! Vh stine

Anmeld

23. november 2012

Dot D

StineW79 skriver:

Genialt godt fundet på! Det ser rigtig hyggeligt ud! Vh stine

Mange tak skal du have, søde du

Anmeld

23. november 2012

Miss Kat

Dot D skriver:

Det er derfor, at der ikke er flere billeder med børnene, dem her har jeg fået lov til Og det der er "tydeligst" med de to der spiser muffins, det er min datter og hendes kusine, som hun går i klasse med

Er det så i orden

Anmeld

23. november 2012

Dot D

Miss Kat skriver:

Hi hi... Jeg er nemlig af helt samme mening som dig. Så derfor får I kun lov at se enden på nogle af de søde unger

Anmeld

23. november 2012

Miss Kat

Hi hi... Jeg er nemlig af helt samme mening som dig. Så derfor får I kun lov at se enden på nogle af de søde unger

Super! Så beklager jeg mit indlæg! Som yngre blev jeg engang gjort opmærksom på, at der lå billeder af mig på et erotisk site med billeder af teenagepiger... Fuld påklædt, ikke noget dér, men det var MEGA ubehageligt, så jeg er nok blevet ekstra skræmt over tanken om at noget lignende skulle ske for mine børn (altså, uanset forum!). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.