Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
littlekitty skriver: Har i dag fået lagt 1 æg tilbage Som hun sagde bagefter så er jeg teknisk set gravid, så nu håber jeg selvfølgelig bare at vi går fra teknisk set til bare gravid , men vi må jo vente og se.Nogle der har gode erfaringer for om man selv kan påvirke udfaldet???? Hjælper det f.eks. at stå på hovedet 3 x 10 min hver dag Noget særligt i spiste???? Forsøger at spise en masse protein for at undgå overstimulerings symptomer, men det påvirker vel ikke succesraten for graviditeten?
Har i dag fået lagt 1 æg tilbage Som hun sagde bagefter så er jeg teknisk set gravid, så nu håber jeg selvfølgelig bare at vi går fra teknisk set til bare gravid , men vi må jo vente og se.Nogle der har gode erfaringer for om man selv kan påvirke udfaldet???? Hjælper det f.eks. at stå på hovedet 3 x 10 min hver dag Noget særligt i spiste???? Forsøger at spise en masse protein for at undgå overstimulerings symptomer, men det påvirker vel ikke succesraten for graviditeten?
Jeg ved ikke hvad man kan gøre, men for at spiren bliver der.
serinasmor skriver: har ingen erfaringermen god rugning og tillykke med den tekniske graviditet - må den spire og gro
har ingen erfaringermen god rugning og tillykke med den tekniske graviditet - må den spire og gro
Stort tillykke med din tekniske graviditet, det er da en dejlig måde at tænke på det på
Så vidt jeg ved er der ikke så meget vi kan gøre for at påvirke resultatet. Blot at leve sundt, spise folinsyre samt undgå hård pulstræning og hårde stød ved motion.
Jeg for dig
littlekitty skriver: Det gik desværre ikke i den her omgang. Har fået min mens idag, og skulle først ind og have taget blodprøve på tirsdag. Men det bliver vist ikke nogen stor overraskelse hvad den viser.
Det gik desværre ikke i den her omgang. Har fået min mens idag, og skulle først ind og have taget blodprøve på tirsdag. Men det bliver vist ikke nogen stor overraskelse hvad den viser.
Øv, øv, øv, det er jeg ked af at høre.. Kan I nå et nyt forsøg inden jul?
Øv, det er jeg ked af at høre!!!
Kæmpe til dig. Og husk at passe godt på dig selv...
Det er jeg ked af at høre
Håber I kan få ro og nyde julen lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128