Teknisk set gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. november 2012

littlekitty

Har i dag fået lagt 1 æg tilbage

Som hun sagde bagefter så er jeg teknisk set gravid, så nu håber jeg selvfølgelig bare at vi går fra teknisk set til bare gravid , men vi må jo vente og se.

Nogle der har gode erfaringer for om man selv kan påvirke udfaldet???? Hjælper det f.eks. at stå på hovedet 3 x 10 min hver dag

Noget særligt i spiste???? Forsøger at spise en masse protein for at undgå overstimulerings symptomer, men det påvirker vel ikke succesraten for graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Miss Church

littlekitty skriver:

Som hun sagde bagefter så er jeg teknisk set gravid, så nu håber jeg selvfølgelig bare at vi går fra teknisk set til bare gravid , men vi må jo vente og se.

Nogle der har gode erfaringer for om man selv kan påvirke udfaldet???? Hjælper det f.eks. at stå på hovedet 3 x 10 min hver dag

Noget særligt i spiste???? Forsøger at spise en masse protein for at undgå overstimulerings symptomer, men det påvirker vel ikke succesraten for graviditeten?

Jeg ved ikke hvad man kan gøre, men  for at spiren bliver der. 

Anmeld

23. november 2012

serinasmor

littlekitty skriver:

har ingen erfaringer

men god rugning og tillykke med den tekniske graviditet - må den spire og gro

Anmeld

23. november 2012

banana3

serinasmor skriver:

har ingen erfaringer

men god rugning og tillykke med den tekniske graviditet - må den spire og gro

Anmeld

23. november 2012

Putomanen

Stort tillykke med din tekniske graviditet, det er da en dejlig måde at tænke på det på

Så vidt jeg ved er der ikke så meget vi kan gøre for at påvirke resultatet. Blot at leve sundt, spise folinsyre samt undgå hård pulstræning og hårde stød ved motion.

Jeg  for dig

Anmeld

23. november 2012

littlekitty

Tak for alle jeres krydsede fingre, regner også selv med at det er det eneste at gøre. Selvfølgelig ud over kost og motion. Den det kunne jo være at en af jer derude havde det helt rigtigt ammestue sludder der for en gang skyld virkede Må bare være tålmodig.

Anmeld

1. december 2012

littlekitty

Det gik desværre ikke i den her omgang. Har fået min mens idag, og skulle først ind og have taget blodprøve på tirsdag. Men det bliver vist ikke nogen stor overraskelse hvad den viser.

Anmeld

1. december 2012

M (:

littlekitty skriver:

Det gik desværre ikke i den her omgang. Har fået min mens idag, og skulle først ind og have taget blodprøve på tirsdag. Men det bliver vist ikke nogen stor overraskelse hvad den viser.

Øv, øv, øv, det er jeg ked af at høre.. Kan I nå et nyt forsøg inden jul? 

Anmeld

1. december 2012

Putomanen

Øv, det er jeg ked af at høre!!!

Kæmpe  til dig. Og husk at passe godt på dig selv...

Anmeld

1. december 2012

Nessie

Det er jeg ked af at høre

Håber I kan få ro og nyde julen lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.