Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så venter vi os en pige Vi kan hente hende hos Dyreværnet på mandag og vi glæder os helt vildt... Flora pigen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nurh hvor ser den dejlig ud .. ihh kan godt forstå i glæder jer, så skal i bare lige have weekenden til at gå
Og dejligt at hører at i henter den derfra og giver den et nyt hjem
Mor- til pige skriver: Nurh hvor ser den dejlig ud .. ihh kan godt forstå i glæder jer, så skal i bare lige have weekenden til at gå Og dejligt at hører at i henter den derfra og giver den et nyt hjem
Jamen jeg har altid vidst at jeg skulle have hund fra dyreværnet...
Så da de hentede de 17 hvalpe, som havde været udsat for misrøgt, viste jeg, at jeg måtte have en af dem... og det har vi fået.. Vi var derinde i onsdag og se dem alle og nøj de var lækre alle sammen.... Vi kunne ha taget op til flere med hjem...
Ih spændne og dejligt! Vh stine
åhhh hvor er hun bare alt for dejligt hvor må i glæde jer helt vildt... stort tillykke med hende
Frk-Lotusblomst skriver: Tillykke.. JEg synes jeg kan genkende billedet. Smukt at i hjælper en af de 18 vanrøgtede hvalpe.
Tillykke.. JEg synes jeg kan genkende billedet. Smukt at i hjælper en af de 18 vanrøgtede hvalpe.
Ja, jeg vidste bare, at det skulle være en af dem.. Vi havde ellers snakket om en hund, som var renligt... men da de kom til dyreværnet, så måtte vi have en af dem...
B&J skriver: åhhh hvor er hun bare alt for dejligt hvor må i glæde jer helt vildt... stort tillykke med hende
Mange tak... Vi glæder os også til at hente hende på mandag...
StineW79 skriver: Ih spændne og dejligt! Vh stine
Så spændende... Hun er en vildbasse i forhold til de andre 3, som vi havde på ønskelisten.. Men min intuition sagde bare, at jeg ville have hende, så er det bare skønt at det blev hende...
Hvor er hun smuk, tillykke. Og kæmpe, kæmpe (de største der findes) THUMBS UP for at redde en internathund!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128