Christian Fuhlendorff opfyldte min datters ønske (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

Mutti2

dola skriver:

SÅ sejt!!

Helt vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Lady Marion <3

Hold fast hvor er han sød   Sig mig er han single ?  Tænker om han er så medgørelig fordi han syntes du er hoooot

Anmeld

23. november 2012

Mutti2

Lady Marion <3 skriver:

Hold fast hvor er han sød   Sig mig er han single ?  Tænker om han er så medgørelig fordi han syntes du er hoooot

Hahahaha.... Jeg tror ikke det er derfor (DESVÆRRE).

Men synes det er ret flot. Og for pokker hvor er han bare endnu mere lækker og charmerende i virkeligheden

Men det er super flot gjort

Anmeld

23. november 2012

Miss Kat

Og når du efterfølgende skriver dette indlæg, opnår han da heller ikke bedre reklame. Venlighed betaler sig.

Anmeld

23. november 2012

Miss Kat

Og når du efterfølgende skriver dette indlæg, opnår han da heller ikke bedre reklame. Venlighed betaler sig.

Anmeld

23. november 2012

Miss Kat

Er der nogen, der kan svare mig på, hvorfor Baby.dk af og til mener, mine svar skal postes ikke mindre end to gange. Godt nok er de da helt fantastiske, men mon ikke folk forstår dem første gang de læser dem? Hæhæ

Anmeld

23. november 2012

Lady Marion <3

Milla-Victoria's mor skriver:

Hahahaha.... Jeg tror ikke det er derfor (DESVÆRRE).

Men synes det er ret flot. Og for pokker hvor er han bare endnu mere lækker og charmerende i virkeligheden

Men det er super flot gjort

Altså jeg er misundelig  og jeg havde krævet billeder mig mig og ham også

Anmeld

23. november 2012

Mutti2

Miss Kat skriver:

Og når du efterfølgende skriver dette indlæg, opnår han da heller ikke bedre reklame. Venlighed betaler sig.

Han vidste jo ikke at jeg ville lave dette indlæg. Kommunikationen imellem os, har ikke være så vidt bredt.

Så han har ingen indflydelse på "reklamen". Det er udelukkende mig der ønsker at gøre opmærksom på at han er en skøn mand, med et hjerte af guld.

Anmeld

23. november 2012

Mutti2

Lady Marion <3 skriver:

Altså jeg er misundelig  og jeg havde krævet billeder mig mig og ham også

Jeg har da også fortrudt 1000 gange siden, at jeg ikke gjorde det. Men var nødt til at have fokus på at lillepigen var ret genert

Anmeld

24. november 2012

Miss Kat

Milla-Victoria's mor skriver:

Han vidste jo ikke at jeg ville lave dette indlæg. Kommunikationen imellem os, har ikke være så vidt bredt.

Så han har ingen indflydelse på "reklamen". Det er udelukkende mig der ønsker at gøre opmærksom på at han er en skøn mand, med et hjerte af guld.

Hvordan kunne du dog blive fornærmet over min kommentar?

Men manden er jo ikke idiot. Han har da luret at god omtale er vejen frem. Sådan fungerer den branche. Sådan fungerer de fleste brancher.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.