Sikke en dygtig stor dreng du har dig

Jeg har været mor til 2 i 2,5 måned nu (min store er 2,5) og jeg må sige, at jeg ikke synes det er så hårdt som jeg havde forventet. Den store har taget det pænt, hun er og har alle dage været lidt af en mundfuld, men hun er vokset helt enormt mentalt siden lillesøster kom synes jeg

Den lille er sød og græder næsten aldrig, dog sover hun kun 45-60 minutter ad gangen, medmindre barnevognen triller. Så det gør vi et par timer hver dag - hun er helt klart sjovest om eftermiddagen, hvis hun har fået mindst een lang lur i løbet af dagen. Hun går i seng kl. 18.00/19.00 og står op igen kl. 06.00 næste dag og sover hele natten, kun afbrudt af et par amninger eller 10

Så måske er det også derfor, jeg ikke synes det har været så hårdt, netop fordi vi jo stadig har voksentid om aftenen. Første gang den lille melder sig er som regel først ved 22.00 tiden.
Men det er fantastisk at have to børn synes jeg! Selvom den lille kun er 2,5 måned kan man allerede nu se, hvordan hun kigger efter storesøster og storesøster eeeelsker hende

Det bliver skønt, når de for alvor kan få glæde af hinanden
Anmeld