Til folk med kun en æggeleder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. november 2012

tanjaf88

jeg havde en graviditet uden for livmoderen for prasis 3 mdr siden i dag, hvor længe tog det jer og blive gravid, som overskiften lyder har jeg kun højre æggeleder nu..

Før blev jeg gravid i første huk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

tanjaf88

tanjaf88 skriver:

jeg havde en graviditet uden for livmoderen for prasis 3 mdr siden i dag, hvor længe tog det jer og blive gravid, som overskiften lyder har jeg kun højre æggeleder nu..

hov nej 2 huk

Anmeld

23. november 2012

Nemesis

det var nemmere med kun een...så det har helt sikker ikke haft noget med mig at gøre men med manden, eftersom barn nr. 2 var med en anden end med nr. 1.

Det var i 3 hug...ovenikøbet på et tidspunkt hvor jeg burde være rimelig sikker..5 dage før æl..men alligevel var der gevinst (med termin vel og mærke efter ældag, så har ikke haft tidligere æl)

har ellers ud over kun een æggestok og leder også PCO (ifølge danske læger, men ikke ifølge amerikanske)

Så her har der intet problem været og har da også haft reglmæssig mens med kun een æggestok+leder.

Det burde ikke gøre nogen forskel.

:-) Sisse

Anmeld

23. november 2012

tanjaf88

Jeg har også reglmessig mens, 31 dage, kan jo være den er der nu her.. skal have mens 2 dec, men vil ikke håbe på noget.

Anmeld

23. november 2012

Nemesis

med reglmæssig mens har du jo så også reglmæssig æl, så om du har en eller to æggestokke burde derfor ikke være årsagen hvis det ikke går lige hurtigt :-D

Fx har jeg..sjovt nok bare KUN kunne blive gravid i foråret....har en dreng fra jan..(som burde have været feb) en fra okt (som burde have været dec) og en i dec (som burde have været jan)...

nogle gange er naturen bare forunderlig.
:-) Sisse

Anmeld

23. november 2012

tanjaf88

okay sjovt, fødte min søn som er 6 år i dag, 3 mdr for tidlig..pga en moderkage som ikke fungert som den skulle.

Anmeld

23. november 2012

Karla

tanjaf88 skriver:

Der gik 3 måneder før jeg blev gravid, efter jeg fik fjernet min ene æggeleder. Det endte så desværre i en SA. En måned efter var jeg gravid igen, men endte i en BIO. Nu er der gået 5 måneder siden jeg fik den fjernet, og har testdag om en uges tid

Anmeld

23. november 2012

tanjaf88

Karla skriver:

Der gik 3 måneder før jeg blev gravid, efter jeg fik fjernet min ene æggeleder. Det endte så desværre i en SA. En måned efter var jeg gravid igen, men endte i en BIO. Nu er der gået 5 måneder siden jeg fik den fjernet, og har testdag om en uges tid

okay håber ikke det går mig sådan..

kram til dig

håber den bliver hos dig næste gang.

Anmeld

23. november 2012

Karla

tanjaf88 skriver:

okay håber ikke det går mig sådan..

kram til dig

håber den bliver hos dig næste gang.

Tak for det håber snart det lykkes for jer også.

Anmeld

23. november 2012

tanjaf88

mange tak skal det nok gøre engang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.