Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, om små 30 min. skal jeg til jobsamtale - dog en anderledes en.. Det bliver nemlig over telefonen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
krydser alle mine finger for dig
B&J skriver: krydser alle mine finger for dig
Tak håber virkelig jeg får dette - ellers er næste skridt løntilskudsjob, og vil helst noget fast
Anonym skriver: Tak håber virkelig jeg får dette - ellers er næste skridt løntilskudsjob, og vil helst noget fast
det kan jeg godt forstå det må også være dejligt med et job så er der faste rammer hver dag... håber inderligt der også snart dukker noget op her hos mig....
men håber virkelig det er din tur nu
Spændende
Krydser fingre for dig
Havde sådan en GOD samtale - var vild glad bagefter, oig var/er så klartil at starte. Men et lille bum på vejen det har var åbenbart første samtale, der er to stk. (vidste jeg ikke).. Men de havde fået mange ansøgninger, så havde de valgt 6 stk. ud (en af dem var mig) - derefter vælger de 3 ud af de 6 til samtale 2, som skal være med butikschefen (håber hun er lige så sød som hende fra hovedkontoret, for synes vio havde en god kemi)
Så engang i næste uge - ved jeg mere
Anonym skriver: Havde sådan en GOD samtale - var vild glad bagefter, oig var/er så klartil at starte. Men et lille bum på vejen det har var åbenbart første samtale, der er to stk. (vidste jeg ikke).. Men de havde fået mange ansøgninger, så havde de valgt 6 stk. ud (en af dem var mig) - derefter vælger de 3 ud af de 6 til samtale 2, som skal være med butikschefen (håber hun er lige så sød som hende fra hovedkontoret, for synes vio havde en god kemi) Så engang i næste uge - ved jeg mere
det er meget normalt med mere end én runde ... pøj pøj med forløbet ..
Har aldrig oplevet det før Tak
Anonym skriver: Ja, om små 30 min. skal jeg til jobsamtale - dog en anderledes en.. Det bliver nemlig over telefonen
JUBIII - skal til samtale 2 på tirsdag..
Anonym skriver: JUBIII - skal til samtale 2 på tirsdag..
Ej hvor er det bare fantastisk for dig jeg krydser alt hvad jeg kan wow der var så mange ansøger og du gik igennem ej det er så vildt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128