Så sker det snart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Anonym trådstarter

Ja, om små 30 min. skal jeg til jobsamtale - dog en anderledes en.. Det bliver nemlig over telefonen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

B&J

krydser alle mine finger for dig

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

krydser alle mine finger for dig

Tak  håber virkelig jeg får dette - ellers er næste skridt løntilskudsjob, og vil helst noget fast

Anmeld

23. november 2012

B&J

Anonym skriver:

Tak  håber virkelig jeg får dette - ellers er næste skridt løntilskudsjob, og vil helst noget fast

det kan jeg godt forstå det må også være dejligt med et job så er der faste rammer hver dag... håber inderligt der også snart dukker noget op her hos mig....

men håber virkelig det er din tur nu

Anmeld

23. november 2012

Nessie

Spændende

Krydser fingre for dig

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

Havde sådan en GOD samtale - var vild glad bagefter, oig var/er så klartil at starte. Men et lille bum på vejen  det har var åbenbart første samtale, der er to stk. (vidste jeg ikke).. Men de havde fået mange ansøgninger, så havde de valgt 6 stk. ud (en af dem var mig) - derefter vælger de 3 ud af de 6 til samtale 2, som skal være med butikschefen (håber hun er lige så sød som hende fra hovedkontoret, for synes vio havde en god kemi)

Så engang i næste uge - ved jeg mere

Anmeld

23. november 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Havde sådan en GOD samtale - var vild glad bagefter, oig var/er så klartil at starte. Men et lille bum på vejen  det har var åbenbart første samtale, der er to stk. (vidste jeg ikke).. Men de havde fået mange ansøgninger, så havde de valgt 6 stk. ud (en af dem var mig) - derefter vælger de 3 ud af de 6 til samtale 2, som skal være med butikschefen (håber hun er lige så sød som hende fra hovedkontoret, for synes vio havde en god kemi)

Så engang i næste uge - ved jeg mere

det er meget normalt med mere end én runde ...

pøj pøj med forløbet ..

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

det er meget normalt med mere end én runde ...

pøj pøj med forløbet ..

Har aldrig oplevet det før  Tak

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, om små 30 min. skal jeg til jobsamtale - dog en anderledes en.. Det bliver nemlig over telefonen

JUBIII - skal til samtale 2 på tirsdag..

Anmeld

30. november 2012

B&J

Anonym skriver:

JUBIII - skal til samtale 2 på tirsdag..

Ej hvor er det bare fantastisk for dig jeg krydser alt hvad jeg kan wow der var så mange ansøger og du gik igennem ej det er så vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.