pcoramt skriver:
5 gange.. åh gud hvordan har du dog klaret det?
Jeg har faktisk fået bugt med pco´en igennem akkupunktur, der var ihverfald ikke ret mange cyster tilbage til min sidste scanningen inden jeg blev gravid. Jeg er overvægtig, men ikke på den typiske pco måde, jeg har store lår og arme, men ikke rigtig så meget på maven (jeg har været overvægtig hele mit liv) Metforminen virker slet ikke på mig.. efter 5 måneder på dem har jeg taget 2 kg på, på trods af god kost og daglig motion i form er gåture..
Kan du huske hvor længe du blødte da du mistede? jeg er nemlig lidt bekymret, da jeg har blødt uafbrudt i 4 knap 4 døgn og har brugt 3 pakker natbind.
Dejligt at hører at du endelig har fået en dejlig datter, jeg håber sådan at det snart bliver vores tur
Jeg er egentlig heller ikke den typigske pco kvinde..
.. jeg har også store lår og overarme og en stor barm og har aldtid haft det.. men min mave er ikek så stor .
.. jeg har så desværre alle de andre symptomer som akne øget hårvækst osv....
uha det har skam heller ikke været nemt med 5 aborter 
denne gang er begyndte jeg også at pletbløde.. i 3 uger men hun blev derinde den seje lille spir.
Okay? metforminen gjorde så min appetit blev mindre og jeg fik mere en energi og fik lyst til at spise sundere , da jeg ellers fik diarre.
Da jeg havde en gra viditet uden for livmoderen Blødte jeg sindssygt meget men fosteret kom altså ikke med ud og røg til undersøgelse hvor de så fandft ud af jeg var gravid uden for livmoderen. det er jo en pakke natbind om dagen ? fyldet du dem helt op eller skifter du dem hver gang du er på toilettet? ..
de andre aborter er taget med udskrabninger da min krop ikke har ville afstøde dem selv.. og psykisk har jeg ikke kunne få mig til at tage pillerne..
bliver du ved at bløde lige kraftigt? for så synes jeg du skal ringe til din læge!!!
håber snart for jer i får jeres ønske barn
Anmeld