Brøndby Strand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.036 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Tina og Emil

Hejsa, jeg er 35 og bor i Brøndby Strand, hvor der desværre ikke er mødregrupper.. Jeg har bækkenløsning og kommer derfor ikke så langt omkring, da jeg heller ikke har kørekort.. De fleste af mine veninder har voksne børn, og min skønne dreng er en nysgerrig lille fyr, som godt kunne bruge en legekammerat".. Han er snart 5 måneder.. Er der mon nogle der kunne tænke sig at mødes, gerne med børn på nogenlunde samme alder :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Misscbn

Tina og Emil skriver:

Hejsa, jeg er 35 og bor i Brøndby Strand, hvor der desværre ikke er mødregrupper.. Jeg har bækkenløsning og kommer derfor ikke så langt omkring, da jeg heller ikke har kørekort.. De fleste af mine veninder har voksne børn, og min skønne dreng er en nysgerrig lille fyr, som godt kunne bruge en legekammerat".. Han er snart 5 måneder.. Er der mon nogle der kunne tænke sig at mødes, gerne med børn på nogenlunde samme alder :-)

Heeej

jeg er selv fra brøndby strand og her er altså mødregrupper

jeg gik/går selv i en, og det fik jeg gennem SP

men jeg er 23 år og har en søn på 13 mdr nu

Anmeld

23. november 2012

Team Putte

Tina og Emil skriver:

Er den lille et juni-barn?

Anmeld

23. november 2012

Tina og Emil

Blankholm: jeg fik af vide af min sp, at mødregrupperne var sløjfet, fordi der ikke var nok interesserede eller folk ikke mødte op.. At der kun var noget fælles i cafe 13 for børn under 4 måneder.. Men kunne ikke komme ud i starten pga bl og har været der 1 gang, men der var ikke nogen, så sp'en var gået igen !                                                          

Team Putte: jeg var sat til 28/6, men Emil syntes 4/7 passede bedre :-)

Anmeld

23. november 2012

Misscbn

Tina og Emil skriver:

Blankholm: jeg fik af vide af min sp, at mødregrupperne var sløjfet, fordi der ikke var nok interesserede eller folk ikke mødte op.. At der kun var noget fælles i cafe 13 for børn under 4 måneder.. Men kunne ikke komme ud i starten pga bl og har været der 1 gang, men der var ikke nogen, så sp'en var gået igen !                                                          

Team Putte: jeg var sat til 28/6, men Emil syntes 4/7 passede bedre :-)

underligt, jeg blev spurgt om jeg ville i mødregruppe og takkede ja, så ville de se om der var nok tilmeldte og det var der, så fik en super god gruppe

godt nok er jeg den yngste men alligevel har vi altid hygget os

og vi startede osse oppe i t13 dengang

Anmeld

23. november 2012

Tina og Emil

Jeg prøver at spørge min sp næste gang hun kommer, om der mon er andre som mig. Savner sgu at snakke med andre med små børn, og Emil bliver jo også interesseret i legekammerater på et tidspunkt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.