PANIK! Det er jo lige om lidt! (Børnehave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Ryberg

Jeg stod og snakkede med Lasses dagplejemor her igår, og så siger hun at der kommer heldags legestue i Rask Mølle til April, og jeg siger så, nå så når Lasse da at få en måned der..

Nej siger hun så, han skal jo i børnehave der..

HVAD!?

Skal min søn starte i børnehave om ca. 4 måneder!!!!!!

Hvor blev tiden af

Så dukker der jo tonsvis af ting op i mit hoved..

Potte træning??
Blefri inden?
Hvad med sut? (han er MEGET glad for den, bliver svært at trappe ned)
Hvad med og hvad med..

Du godeste..

Min dreng skal snart i børnehave ihhh...... Min baby

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

MortilElias2010

Kender følelsen, her er det D. 3 december  I ÅR! 

Rask Mølle lige godt, byen i nærheden af Tørring Ved Vejle? Arbejder i Aale og har søgt i vuggestuen derude 

Anmeld

23. november 2012

Leneur

Vil sige at det da er oplagt med julemanden og sutten nu... For tag en ting ad gangen.
Bleen er ikke så vigtig, for der er stadig nogle børn der bruger ble, når de starter i børnehave og det kunne jo være at han gerne vil være som de store børn, så det kommer ganske naturligt.
Ja man kan ikke helt forstå hvor tiden blev af og at det er børnehave tid.
Til sidst, hvor er det da en charmetrold du har dig....

Anmeld

23. november 2012

LR85

Kender godt følelsen. Min dreng skal starte om en uge!!!!??!!

han er så lille og så glad for vuggestuen, øvvv 

Men ja. Vi må jo bare krydse fingre. 

Anmeld

23. november 2012

Nessie

Det er sjovt nok som regel forældrene der går i panik

I vores børnehave har der ikke været nogen regler om det ene eller andet.

Daniel startede 1. oktober, og han bruger stadig sut når han sover (er også frygtelig glad for den), bruger ble hele tiden, og sover til middag.

Vi har ikke gjort noget for at ændre på det, tænker at det kommer af sig selv.
Han er ikke klar til at smide bleen, og har åbenbart stadig brug for en lur når han er i børnehave, så det skal han da have, og sutten har han så kun når han sover

God børnehave opstart, du har da heldigvis 4 måneder at vænne dig til tanken i

Anmeld

23. november 2012

Kay

bleen ville jeg vente med jeg har tit oplevet at børn der har smidt bleen inden børnehave start får en masse uheld i børnehaven fordi der sker så meget de er så optaget af at de glemmer at mærke efter om de skal tisse... og så bliver det bare et dumt nederlag... og det skal det jo ik være

og sutten... ja hvis han stadig sover til middag så trap ned til sove sut... det er altså ik så vigtig... den skal nok komme af når han ser alle de store drenge ik bruger den

Anmeld

23. november 2012

Nemesis

Sara startede i september og er sååååå glad for det. Hun var ellers MEGET knyttet til vuggestuen og havde sin ynglings, men hun elsker bare sin bh også.

Hun blev tidligt blefri (2,4 år) og har aldrig brugt sut, så det har jo været nemt. Hendes storebror smed sutten inden bhstart men brugte ble ca 8 mdr mere (i bh, hjemme var han hurtigere blefri)

Men det er meget normalt at de både bruger sut og ble i bh. Der hvor de fleste bh går ind er, efter indkøring at sige at sutten kun er til at sove, og ellers skal ligge på deres plads.

Der er børn både tæt på sara i alder og nogle der er meget ældre der stadig bruger ble i bh.

sutten ville jeg dog nok begynde at skære ned så det ikke bliver en øvting i bh. sutten er til når man er ked af det eller skal sove og det kan i jo godt begynde at arbejde med selv.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.