Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så snart den er positiv er det bare i gang de små svømmere kan holde sig i live i op til 4 døgn.. Så hellere for tidligt end for sent
Da man jo har mellem et halvt og et helt døgn hvor ægløsningen står på er det bedste at være igang inden den indtræffer og mens den står på selvklart, da sædcellerne kan leve noget længere. Hvornår den indtræffer i fht hvad testen viser kan jo variere, men ja bare man kommer igang når testen er positiv. Så som en anden skriver: Hellere tidligt på den end for sent.
Kellie skriver: Da man jo har mellem et halvt og et helt døgn hvor ægløsningen står på er det bedste at være igang inden den indtræffer og mens den står på selvklart, da sædcellerne kan leve noget længere. Hvornår den indtræffer i fht hvad testen viser kan jo variere, men ja bare man kommer igang når testen er positiv. Så som en anden skriver: Hellere tidligt på den end for sent.
Lige præcis.
Før under og efter, så er man helgarderet
BabyNuu skriver: Okay tak for svar! Men så har jeg lige et spørgsmål mere - min test var som sagt positiv i mandags , og vi var sammen i weekenden , og om mandagen . Tror i det er nok ?
Okay tak for svar! Men så har jeg lige et spørgsmål mere - min test var som sagt positiv i mandags , og vi var sammen i weekenden , og om mandagen . Tror i det er nok ?
Ja så kan I ikke gøre mere da. Så er der da en god chance.
Krydser fingre for det lykkedes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128