De der pigenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

Ciss

henh01 skriver:

Ja hvor tilfældigt er det lige: Under min sidste graviditet var vi enige om pigenavn og fik en dreng. Denne gang er vi enige om drengenavn, men venter en pige..

Det er da op ad bakke

Kom gerne med Jeres forslag til pigenavne med 2 stavelser - de skal ikke ligge på top 50 og skal passe sammen med Clara og Noam.

Vi er egentlig ret vilde med navnet Nova, men synes måske det ligger for tæt op af vores mellemste.

Ja, det er da typisk....

Clara, Noam og ....

Liva

Tuva

Vera

Vilja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

hekran

Er selv faldet helt for Olivia. Det er få fint! Luna ville måske også klinge godt? Eller Lilja?

Anmeld

23. november 2012

Eliza

Maya

tulle

tilde/thilde

mille

rikke

zia

Anmeld

23. november 2012

henh01

Tusind tak for alle Jeres forslag.

Vi kan ikke rigtig slippe navnene Nova og Caya

Men Noam og Nova ligger bare ret tæt, hvilket virkelig gør os i tvivl.

Jeg vil kigge nærmere på Jeres forslag i morgen og prøve at lege lidt med dem

Anmeld

23. november 2012

NNGG

henh01 skriver:

Ja hvor tilfældigt er det lige: Under min sidste graviditet var vi enige om pigenavn og fik en dreng. Denne gang er vi enige om drengenavn, men venter en pige..

Det er da op ad bakke

Kom gerne med Jeres forslag til pigenavne med 2 stavelser - de skal ikke ligge på top 50 og skal passe sammen med Clara og Noam.

Vi er egentlig ret vilde med navnet Nova, men synes måske det ligger for tæt op af vores mellemste.

Nova 

Anmeld

23. november 2012

Isaac's mor

henh01 skriver:

Det er da op ad bakke

Elsker navnet Silke

Anmeld

23. november 2012

Alexander&Lærke

Jeg har en veninde som fik en dreng i april han hedder Noam i forvejen havde de en pige med navnet Silke. Så måske Clara, Noam og Silke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.