Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
henh01 skriver: Ja hvor tilfældigt er det lige: Under min sidste graviditet var vi enige om pigenavn og fik en dreng. Denne gang er vi enige om drengenavn, men venter en pige.. Det er da op ad bakke Kom gerne med Jeres forslag til pigenavne med 2 stavelser - de skal ikke ligge på top 50 og skal passe sammen med Clara og Noam.Vi er egentlig ret vilde med navnet Nova, men synes måske det ligger for tæt op af vores mellemste.
Ja hvor tilfældigt er det lige: Under min sidste graviditet var vi enige om pigenavn og fik en dreng. Denne gang er vi enige om drengenavn, men venter en pige.. Det er da op ad bakke Kom gerne med Jeres forslag til pigenavne med 2 stavelser - de skal ikke ligge på top 50 og skal passe sammen med Clara og Noam.Vi er egentlig ret vilde med navnet Nova, men synes måske det ligger for tæt op af vores mellemste.
Ja, det er da typisk....
Clara, Noam og ....
Liva
Tuva
Vera
Vilja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er selv faldet helt for Olivia. Det er få fint! Luna ville måske også klinge godt? Eller Lilja?
Maya
tulle
tilde/thilde
mille
rikke
zia
Nova
Elsker navnet Silke
Jeg har en veninde som fik en dreng i april han hedder Noam i forvejen havde de en pige med navnet Silke. Så måske Clara, Noam og Silke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128