Valg af potte ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.604 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Levi&LilysMor

Det kan være det er et lidt underligt emne, men min kæreste og Jeg kan ikke blive enige om potten til sønnen...

Vi har kigget på en baby björn potte fra babysam, men han synes det skal være den uden ryglæn og jeg synes det skal være den med...

Hvad synes i er bedst ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

serinasmor

LevisMor skriver:

Det kan være det er et lidt underligt emne, men min kæreste og Jeg kan ikke blive enige om potten til sønnen...

Vi har kigget på en baby björn potte fra babysam, men han synes det skal være den uden ryglæn og jeg synes det skal være den med...

Hvad synes i er bedst ?

hmmm ...

det tror jeg ikke du kan stille helt så firkantet op som du gerne vil

Her købte vi potten fra ikea (fordi den var billig og det var ved at være tid til at have én stående) ... den er brugt én gang så var den ikke spændende mere ... istedet sidder hun enten på børnebræt eller direkte på toilettet det var slet ikke noget vi kunne bestemme for det er det de gør i vuggestuen og i børnehaven

Anmeld

22. november 2012

Maja88

mener den uden,da den med ikke giver en sund skide stilling

Anmeld

22. november 2012

Pige2009

LevisMor skriver:

Hvad synes i er bedst ?

Vi brugte et ekstra bræt med trin til toilettet, da jeg ikke er tilhænger af potte

Anmeld

22. november 2012

MortilElias2010

Vi har potten MED ryg fra Babybjorn. Den bruges flittigt. Så har vi børnesæde til toilettet købt på loppemarked, med havsymboler på - den bruges oftere nu her hvor han nærmer sig de tre og så har vi børnesæde med indbygget trappesystem købt på genbrug i plastik, som han også jævnligt bruger. Vi købte det af den simple grund at vi ikke vidste hvad han ville foretrække når den tid kom så vi har købt det løbende for at introducere ham for de forskellige, han bruger stadigvæk ble også - så det skifter som vinden blæser.. Men lad os nu når han starter i børnehave her den 3. december 

Anmeld

24. november 2012

Levi&LilysMor

serinasmor skriver:

hmmm ...

det tror jeg ikke du kan stille helt så firkantet op som du gerne vil

Her købte vi potten fra ikea (fordi den var billig og det var ved at være tid til at have én stående) ... den er brugt én gang så var den ikke spændende mere ... istedet sidder hun enten på børnebræt eller direkte på toilettet det var slet ikke noget vi kunne bestemme for det er det de gør i vuggestuen og i børnehaven

Nu er min dreng jo kun snart 14 mdr, så børnebræt er alt for tidligt for sådan en lille en synes jeg 

Anmeld

24. november 2012

Laulund87

Baagøe skriver:

Vi brugte et ekstra bræt med trin til toilettet, da jeg ikke er tilhænger af potte

Anmeld

24. november 2012

Levi&LilysMor

Baagøe skriver:

okay... det synes jeg dog min er for lille til ... 

Anmeld

24. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har ikke brugt potte, men købte toiletbræt med trin - de lærer også i vs, at sidde på toilettet, så det er det som jeg er mest tilhænger af

Anmeld

25. november 2012

Pige2009

LevisMor skriver:

Nu er min dreng jo kun snart 14 mdr, så børnebræt er alt for tidligt for sådan en lille en synes jeg 

Vi brugte det fra hun var 15 mdr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.