Ej hvor ringe.. (h&m webshop)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Lullaby

For en uge siden sad jeg og surfede lidt på deres webshop, vi mangler et sæt til Zarina som hun skal have på når vi skal hjem fra sygehuset. Så fandt jeg et supersødt sæt med Hello kitty. Det smed jeg i kurven, bestilte samme aften sammen med noget til ungerne. Så har jeg ventet og ventet på at de skulle sende. IDag får jeg så mail om, at det har de. Tjekker ordren og vupti. Mit hello kitty sæt er væk. Det er blevet udsolgt imellemtiden. Ej hvor er jeg muggen. Det synes jeg bare er for ringe. Det andet tøj som kommer var egentlig ikke nødvendigt andet end fordi nu har jeg lige bestilt fra dem. Men øv altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Rikke, Liam & Linus

Jeg har oplevet nøjagtig det samme et par gange nu. Tror snart jeg dropper h&m. Synes det er næsten hver gang man bestiller noget. Det er alt for dårligt. 

Anmeld

22. november 2012

Lullaby

Rikke, Liam & Linus skriver:

Jeg har oplevet nøjagtig det samme et par gange nu. Tror snart jeg dropper h&m. Synes det er næsten hver gang man bestiller noget. Det er alt for dårligt. 

Hvor svært kan det være at reservere et sæt tøj indtil det er afsendt. Det kan andre butikker altså. Især fordi at det indtil igår, viste nemlig min svigerinde det, stadig var på lager. Og så idag kan jeg kun få det i str 68.

Anmeld

22. november 2012

booster_88

Jeg har aldrig oplevet noget ved hogm. Jeg har altid fået god service osv. Men det er da rigtig træls i har haft sådan en oplevelse af dem.

Anmeld

22. november 2012

Tanja1234

Jeg bruger også H&M rigtig meget online og har også oplevet det samme et par gange - eller også er leveringen lige pludselig blevet rykket flere uger.

Jeg kan varmt anbefale Zalando. De har så meget fedt tøj også til rimelige priser og nogle rigtig gode tilbud. Og så er fragt og returering altid gratis...

Anmeld

22. november 2012

B&J

øv hvor er det bare super træls altså....

Anmeld

22. november 2012

Muffinmus

det sker TIT for mig at jeg køber børnetøj på nettet i alle de dyre butikker også og får en mail om at en del er udsolgt..rigtig øv når man tror man har købt noget ved dem og så ikke får det, men f.eks kun får en enkelt body og så har betalt 30-60 kr for fragt for den ene body.

Anmeld

22. november 2012

Nadia&Daniel

booster_88 skriver:

Jeg har aldrig oplevet noget ved hogm. Jeg har altid fået god service osv. Men det er da rigtig træls i har haft sådan en oplevelse af dem.

Samme her.. Har dog oplevet at når jeg har lagt en vare i kurven, så bliver det udsolgt inden jeg laver betaling, og så kan man ikke få det. Det synes jeg også er dumt - det burde være reseveret når det er i kurven. Men har kun oplevet det en gang..

Anmeld

22. november 2012

Clisolka

Tanja1234 skriver:

Jeg bruger også H&M rigtig meget online og har også oplevet det samme et par gange - eller også er leveringen lige pludselig blevet rykket flere uger.

Jeg kan varmt anbefale Zalando. De har så meget fedt tøj også til rimelige priser og nogle rigtig gode tilbud. Og så er fragt og returering altid gratis...

H&M undlod jeg at bestille fra på nettet for nogle år tilbage - netop af samme problem 

Jeg kan også varmt anbefale Zalando!!  Det er ikke sidste gang jeg har bestilt derfra. Godt nok gik der en uges tid inden jeg havde tøjet men god service og gode priser, så det var værd at vente på 

Anmeld

22. november 2012

Benjamins'mor

Så får du vel pengene tilbage?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.