Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har i et bud? Han har lige haft fod hånd og mund syge (sagde lægen) med feber lang tid og meget syg. Havde det også i munden. nu har han endelig været i institution i denne uge, og nu ser han sådan her ud!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frk andreasen skriver: Ligner mine ungers børneksem..
Ligner mine ungers børneksem..
Jeg har googlet børneeksem og synes ikke helt det ligner det. Men det er jo svært at sige.
Bør måske lige nævne at han har 38 i feber.
frk andreasen skriver: Mine har ik feber når de har eksemen.... Det kan være en hud virus så. Min venindes datter havde hudvirus der lignede mine ungers børneeksen.. osse samme sted som dit barn har det.
Mine har ik feber når de har eksemen.... Det kan være en hud virus så. Min venindes datter havde hudvirus der lignede mine ungers børneeksen.. osse samme sted som dit barn har det.
Hvis du gnider en finger hen over knopperne forsinder de så i et øjeblik eller bliver de?
110811 skriver: Har i et bud? Han har lige haft fod hånd og mund syge (sagde lægen) med feber lang tid og meget syg. Havde det også i munden. nu har han endelig været i institution i denne uge, og nu ser han sådan her ud!!
Glemte at citere
Rikke, Liam & Linus skriver: Hvis du gnider en finger hen over knopperne forsinder de så i et øjeblik eller bliver de?
De bliver..
110811 skriver: De bliver..
ok, Hvis de "forsvinder" kan det nemlig sagtens være virus-knopper, som ikke er farlige.
Har han/hun fået penicillin? Så kan det være derfra.
Ellers ville jeg nok lige kontakte læge i morgen hvis de stadig er der.
Rikke, Liam & Linus skriver: ok, Hvis de "forsvinder" kan det nemlig sagtens være virus-knopper, som ikke er farlige. Har han/hun fået penicillin? Så kan det være derfra. Ellers ville jeg nok lige kontakte læge i morgen hvis de stadig er der.
nej han har ikke været på penicillin.Jeg må ringe til lægen.. Ikke andet for.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128