Har snart fået nok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Camillos

Af de forbandede læger altså  er siden igår begyndt at få nældefeber, det klør over hele kroppen... imorges kl 6 kløede det ikke og da jeg så vågnede kl 9 efter telefontid hos lægen var mine knæ, og albuer og håndled fyldt med nælder.. jeg ringer til sekretæren og spørger hvad for noget håndkøbs medicin jeg må tage når jeg ammer.. hun kunne ikke svare på det, men ville rådføre sig med lægen og de ville ringe tilbage efter middag... ! og der er ingen der har ringet... 

Sidder så her og nu er begge mine bryster fyldt med nælder, det klør helt afsindigt og det er nu også begyndt i mit ansigt og bag ørene ... Og vagtlæger gør jo ikke noget ved sådan noget! .. 

Åhh.. i forvejen er det ikke meget søvn jeg får fordi min lille datter spiser 3 gange om natten.. hvis det så skal klø resten af tiden er jeg da en zombie imorgen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Camillos

Camillos skriver:

Af de forbandede læger altså  er siden igår begyndt at få nældefeber, det klør over hele kroppen... imorges kl 6 kløede det ikke og da jeg så vågnede kl 9 efter telefontid hos lægen var mine knæ, og albuer og håndled fyldt med nælder.. jeg ringer til sekretæren og spørger hvad for noget håndkøbs medicin jeg må tage når jeg ammer.. hun kunne ikke svare på det, men ville rådføre sig med lægen og de ville ringe tilbage efter middag... ! og der er ingen der har ringet... 

Sidder så her og nu er begge mine bryster fyldt med nælder, det klør helt afsindigt og det er nu også begyndt i mit ansigt og bag ørene ... Og vagtlæger gør jo ikke noget ved sådan noget! .. 

Åhh.. i forvejen er det ikke meget søvn jeg får fordi min lille datter spiser 3 gange om natten.. hvis det så skal klø resten af tiden er jeg da en zombie imorgen! 

på apoteket kunne de sørme heller ikke hjælpe mig da jeg skulle konsultere lægen først... ringer så til vagtlægen og kæresten er på vej ned for at hente medicinen til mig nu! Nørrrrj .. han må gerne køre stækt så jeg kan komme af med den kløde for nælderne breder sig med lynets hast nu! 

Anmeld

22. november 2012

B&J

Jeg håber snart du får noget så det kan gå væk har selv prøvet det og det er vemmeligt

Anmeld

22. november 2012

Camillos

B&J skriver:

Jeg håber snart du får noget så det kan gå væk har selv prøvet det og det er vemmeligt

Tak Ja det er simpelthen ulideligt.. og aner virkerlig ikke hvorfor det kommer .... 

Kæresten er på vej på apoteket.. heldigvis jeg nåede det inden apoteket lukkede  

Så håber jeg bare den medicin virker! 

Anmeld

22. november 2012

B&J

Camillos skriver:

Tak Ja det er simpelthen ulideligt.. og aner virkerlig ikke hvorfor det kommer .... 

Kæresten er på vej på apoteket.. heldigvis jeg nåede det inden apoteket lukkede  

Så håber jeg bare den medicin virker! 

nej det ved jeg heller ikke her kom det også bare ud af den blå luft.... også fik jeg ringede til lægen for jeg ligende jo jeg ved ikke hvad fordi det klør jo helt vildt

Anmeld

22. november 2012

Camillos

B&J skriver:

nej det ved jeg heller ikke her kom det også bare ud af den blå luft.... også fik jeg ringede til lægen for jeg ligende jo jeg ved ikke hvad fordi det klør jo helt vildt

Igår påstod jeg over for mine forældre at deres hunde havde fået lopper fordi det lignede et loppebid og kløede voldsomt... men der kom flere og flere pletter og ja det er så nælde feber..

Anmeld

22. november 2012

B&J

Camillos skriver:

Igår påstod jeg over for mine forældre at deres hunde havde fået lopper fordi det lignede et loppebid og kløede voldsomt... men der kom flere og flere pletter og ja det er så nælde feber..

jeg troede faktisk også først jeg havde fået loppe bid især fordi vores dyre lige havdet fået de dumme dyr......

men nej det var nældefeber øv

Anmeld

24. november 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Håber i har fået kål på det.

Har læst at vagtelæg kan hjælpe

http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=7190/sprog=1/grp=8/menu=3/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.