kan det virkelig være rigtigt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. november 2012

MorTil4<3

min X skylder for 2 måneders børnepenge,
så for 1 måned siden søgte jeg statsforvaltningen om børnepenge

de sagde jeg ville få med tilbage virkende kraft fra 1 oktober..

men men men nu siger vi jo snart 1 dec, og har stadig ik set pengene

og har idag fået afvide af to jeg kender at der kan gå op til 3 måneder!

det vil alså sige han kommer til at skylde mig for, oktober, november, december, januar OG februar inden de får lettet dem derinde til at sende mig det brev så jeg kan få dem udbetalt????

kan det virkelig være rigtigt der går SÅ lang tid???

kan da godt se det er en fed opsparing nærmest, men som enlig er det ik meget man har at skubbe rundt på i forvejen, så de børnepenge vil jo give en del om måneden hvis de da bare kom

pt skylder han mig knap 5000 til dec 7000 og regner jeg korrekt vil han til 1 februar skylde mig 12500 kr!!!
som jeg så skal ha udbetalt af Danmark, men æjjjj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Christina :-)

MilleMus1988 skriver:

det vil alså sige han kommer til at skylde mig for, oktober, november, december, januar OG februar inden de får lettet dem derinde til at sende mig det brev så jeg kan få dem udbetalt????

kan da godt se det er en fed opsparing nærmest, men som enlig er det ik meget man har at skubbe rundt på i forvejen, så de børnepenge vil jo give en del om måneden hvis de da bare kom

pt skylder han mig knap 5000 til dec 7000 og regner jeg korrekt vil han til 1 februar skylde mig 12500 kr!!!

Hvorfor søgte du ikk igennem kumunen så de betaler og trækker fra din ex vær månede sådan køre det fra mig og min søns far

Anmeld

22. november 2012

MorTil4<3

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Hvorfor søgte du ikk igennem kumunen så de betaler og trækker fra din ex vær månede sådan køre det fra mig og min søns far

fik afivde jeg først sku søge gennem statsforvaltningen og når de havde truffet afgørelsen SÅ måtte jeg søge fra udbetaling Danmark som så skal stå for at give mig pengene og så trækker de fra faren hvis han stadig nægter

Anmeld

22. november 2012

Christina :-)

MilleMus1988 skriver:

fik afivde jeg først sku søge gennem statsforvaltningen og når de havde truffet afgørelsen SÅ måtte jeg søge fra udbetaling Danmark som så skal stå for at give mig pengene og så trækker de fra faren hvis han stadig nægter

Ja ok jeg var igennem fadersag med min søn og den bliv føst asluttet da sønnen vSr 10 mdr og så fik jeg bare brev fra statsmtet om at jeg skulle søge børnepenge igennem kumunen og det gjorde jeg og 3 dage efter stod alle pengene på min konto

Anmeld

22. november 2012

wamse

Det er også rigtigt, der skal selvfølgelig først være en afgørelse fra stf, før man kan opkræve fra ham

Angående ventetiden, så tror jeg det er rigtigt nok Jeg ventede 7 mdr på at de afgjorde min ansøgning om ændring af min datters efternavn, så ting tager tid ved stf

Anmeld

22. november 2012

Misscbn

MilleMus1988 skriver:

Jeg gik bare på kommunen og sagde mig og barnets far ik var sammen længere, men der er os en anden grund, som gør det måske var derfor det bare gik igennem, fik for 3 mdr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.