puha er godt nok overrasket!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Camillos

over hvor ubegrænset en kærlighed man får til sit barn ... sidder ved computeren og hører will always love you med whitney og synger med.. da jeg kigger ned på lillepigen har hun det STØRSTE smil på og stirer dybt på mig... og så begynder mine tårer at trille!!!!!! pokkers! er blevet så følsom på mine gamle dage hehe..

tror i børn har godt af at se man græder? altså af glæde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

L&V

Camillos skriver:

over hvor ubegrænset en kærlighed man får til sit barn ... sidder ved computeren og hører will always love you med whitney og synger med.. da jeg kigger ned på lillepigen har hun det STØRSTE smil på og stirer dybt på mig... og så begynder mine tårer at trille!!!!!! pokkers! er blevet så følsom på mine gamle dage hehe..

Det er en fantastisk følelse. Og ja jeg tror de har godt af at se man græder om det er af glæde eller sorg så længe det ikke sker hele tiden

Anmeld

22. november 2012

Camillos

Månsson skriver:

Det er en fantastisk følelse. Og ja jeg tror de har godt af at se man græder om det er af glæde eller sorg så længe det ikke sker hele tiden

det er jo helt sindssygt så følsom og sikke en kærlighed man har! .. det er jo næsten for mget.. hehe .. men ja så fantastisk!!!

Jeg tror også de har godtg af at se begge dele ..

Anmeld

22. november 2012

L&V

Camillos skriver:

det er jo helt sindssygt så følsom og sikke en kærlighed man har! .. det er jo næsten for mget.. hehe .. men ja så fantastisk!!!

Jeg tror også de har godtg af at se begge dele ..

Tænker jo lidt de lære følelse af at se vores følelser

Anmeld

22. november 2012

Camillos

Månsson skriver:

Tænker jo lidt de lære følelse af at se vores følelser

Ja det gør de nok

Anmeld

22. november 2012

tarkoflen

I min verden har børn godt af at se, at man kan græde både af glæde, sorg og vrede! Hvis bare man husker at fortælle dem hvorfor man græder, og det ikke er deres skyld! Med mindre det selvfølgelig er fordi man som min veninde græd af afmagt over at datteren på 5 bare var stok umulig der sagde hun lige så stille til hende, at hun simpelthen blev så ked af det, når de var uvenner, fordi datteren ikke ville tage nattøj på! Hun var jo så gammel nok til at forstå det, kan man sige, men min veninde kunne ikke holde tårnene tilbage, og sådan er det jo nogle gange...

Ved godt at din lille pige slet ikke er gammel nok til at forstå det, hvis du siger det, men jeg tror faktisk jeg blvier sådan en der siger sådan noget, selvom baby ikke forstår det, man ved jo reelt ikke, om de reagerer på det

Men det må være en skøn følelse at blive overvældet af sådan en glæde!

Anmeld

22. november 2012

LilleLene

Camillos skriver:

hvis jeg kommer til at tænke over hvor højt jeg elsker benjamin og kigger på ha mens ham smiler, ja så tuder jeg også

Anmeld

22. november 2012

Camillos

LilleLene skriver:

hvis jeg kommer til at tænke over hvor højt jeg elsker benjamin og kigger på ha mens ham smiler, ja så tuder jeg også

godt så er det ikke bare mig der er tosset ;*) 

Anmeld

22. november 2012

Dorthe1986

Jeg gør det samme Der er tit jeg lige bliver lidt fugtig i øjenkrogen, hvis jeg lige tænker over hvor højt jeg egentlig elsker Emil og så ser på ham i et fantastisk øjeblik. Det kan være hvis ham og farmand bare skraldgriner Så bliver jeg rørt Eller når jeg tænker tilbage til dengang, hvor jeg sad og tudede fordi jeg frygtede jeg aldrig ville blive mor, pga. PCO og egenbetaling af fertilitetsbehandling osv... (jeg vidste så ikke at jeg faktisk var gravid ) og så ser hvilken skøn dreng, jeg har været så heldig at blive mor til; ja så tuder jeg altså også

Jeg blev også vildt rørt til hans 1 års fødselsdag, da jeg kom ind med hans egen lille lagkage og der blev sunget sang.... jeg måtte selv lade være med at synge, fordi jeg var på nippet til at græde

Anmeld

22. november 2012

Camillos

Dorthe1986 skriver:

Jeg gør det samme Der er tit jeg lige bliver lidt fugtig i øjenkrogen, hvis jeg lige tænker over hvor højt jeg egentlig elsker Emil og så ser på ham i et fantastisk øjeblik. Det kan være hvis ham og farmand bare skraldgriner Så bliver jeg rørt Eller når jeg tænker tilbage til dengang, hvor jeg sad og tudede fordi jeg frygtede jeg aldrig ville blive mor, pga. PCO og egenbetaling af fertilitetsbehandling osv... (jeg vidste så ikke at jeg faktisk var gravid ) og så ser hvilken skøn dreng, jeg har været så heldig at blive mor til; ja så tuder jeg altså også

Jeg blev også vildt rørt til hans 1 års fødselsdag, da jeg kom ind med hans egen lille lagkage og der blev sunget sang.... jeg måtte selv lade være med at synge, fordi jeg var på nippet til at græde

tror når man virkelig har kæmpet for at få sit ønskebarn er følelsen også forstærket i og med man var ved at opgive sådan har jeg det også når jeg ser på lillepigen og tænker på allle de aborter jeg har haft..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.