Hvad siger din pusletaske om dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. november 2012

sofie-journalist

Vores Børn leder efter 3 kvinder, der har barn/børn mellem 0 og 2 år (gør ikke noget, at de også har et ældre barn), som vil vise deres pusletaske og dens indhold frem i magasinet. Livsstilsekspert Anne Glad fra TV fortæller derefter, hvad taskens indhold siger om dem. Man får lov til at kommentere på hendes beskrivelse.

Man skal bo i KBH området, da der skal tages foto af mor og barn samt pusletaske i et studie her - man får selvfølgelig de skønne billeder bagefter.

Hvis du vil være med i artiklen, skal du sende en mail til journalist Sofie Winther Askgaard med billede af dig selv samt af pusletasken og også pusletaskens indhold + en kort beskrivelse af, hvem du er, og lidt om taskens indhold (går du fx op i at købe brugt tøj, i mærkevarer, i økologiske bleer etc.). 
Min mail: Sofie.askgaard@gmail.com.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Nadia&Daniel

sofie-journalist skriver:

Vores Børn leder efter 3 kvinder, der har barn/børn mellem 0 og 2 år (gør ikke noget, at de også har et ældre barn), som vil vise deres pusletaske og dens indhold frem i magasinet. Livsstilsekspert Anne Glad fra TV fortæller derefter, hvad taskens indhold siger om dem. Man får lov til at kommentere på hendes beskrivelse.

Man skal bo i KBH området, da der skal tages foto af mor og barn samt pusletaske i et studie her - man får selvfølgelig de skønne billeder bagefter.

Hvis du vil være med i artiklen, skal du sende en mail til journalist Sofie Winther Askgaard med billede af dig selv samt af pusletasken og også pusletaskens indhold + en kort beskrivelse af, hvem du er, og lidt om taskens indhold (går du fx op i at købe brugt tøj, i mærkevarer, i økologiske bleer etc.). 
Min mail: Sofie.askgaard@gmail.com.

Opper den lige - vil ikke selv melde mig, da vi ikke rigtigt bruger pusletaske mere

Anmeld

23. november 2012

Sørens

Jeg har nu meldt mig ;-) Sjov idé

Anmeld

23. november 2012

Nadia&Daniel

Sørens skriver:

Jeg har nu meldt mig ;-) Sjov idé

spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.