Hjælp til min svoger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

Mette+Mathias

Op lille tråd - op!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Mette+Mathias

Steffen har nu taget føringen, men han har stadig brug for hjælp til at få et solidt forspring (han har jo selv bevist, hvor hurtigt man kan indhente nr. 1) - så hvis der er flere der har lyst til at stemme, vil det gøre ham meget glad.

På forhånd tak!

Anmeld

2. december 2012

Mette+Mathias

Er der nogen som vil være søde at hjælpe? Det kræver ikke meget af jer, og Steffen vil blive så glad!!

Han er lige nu 31 stemmer bagud, og afstemningen slutter i morgen tidlig kl. 9,00.

Han har så hårdt brug for den pc, slæber i øjeblikket en stationær med frem og tilbage hver dag.

Når der står "Tak for din deltagelse" er det gjort rigtigt, - og hvis du er heldig kan du vinde 150 kopper nudler.

På forhånd tusind tusind tak!!

Anmeld

2. december 2012

malliebooh

Har stemt

Anmeld

2. december 2012

Gittemor09

Mette+Mathias skriver:

Jeg ved ikke, om man må skrive det her, men nu forsøger jeg, så må nogen slette det, hvis det ikke er tilladt.

Min svoger (som er en fattig studerende) har fået stjålet sin pc, fra et aflåst lokale i sidste uge. Han er i gang med at skrive projekt, og heldigvis havde han gemt det meste arbejde i Dropbox, men nu har han ingen pc at skrive på.

Han er nu så heldig, at være i finalen i en konkurrence, hvor han kan vinde en ny pc, men det kræver at der er nogen som stemmer på ham. Han er lige nu nr. 2, og er cirka 30-40 stemmer bagud.

Er der nogen her, som vil hjælpe?

Det er via facebook, og man kan komme ind til afstemningen via dette link: http://bit.ly/stempåsteffen

Man er nødt til først at "synes godt om" og jeg tror også man skal sige ja til de apps der kommer (men man kan jo slette dem bagefter).

Han er den første i øverste række (ham hvor billedet vender på hovedet).

Hvis der er nogen der vil bruge et par minutter på det, vil han være meget meget taknemmelig.

På forhånd, mange tusind tak!

så der stemt... krydser fingre for ham

Anmeld

2. december 2012

Dustmuz

Mette+Mathias skriver:

Jeg ved ikke, om man må skrive det her, men nu forsøger jeg, så må nogen slette det, hvis det ikke er tilladt.

Min svoger (som er en fattig studerende) har fået stjålet sin pc, fra et aflåst lokale i sidste uge. Han er i gang med at skrive projekt, og heldigvis havde han gemt det meste arbejde i Dropbox, men nu har han ingen pc at skrive på.

Han er nu så heldig, at være i finalen i en konkurrence, hvor han kan vinde en ny pc, men det kræver at der er nogen som stemmer på ham. Han er lige nu nr. 2, og er cirka 30-40 stemmer bagud.

Er der nogen her, som vil hjælpe?

Det er via facebook, og man kan komme ind til afstemningen via dette link: http://bit.ly/stempåsteffen

Man er nødt til først at "synes godt om" og jeg tror også man skal sige ja til de apps der kommer (men man kan jo slette dem bagefter).

Han er den første i øverste række (ham hvor billedet vender på hovedet).

Hvis der er nogen der vil bruge et par minutter på det, vil han være meget meget taknemmelig.

På forhånd, mange tusind tak!

Så er der stemt..

men havde han ikke nogen indbo forsikring??

den burde nemlig dække hvis den bliver stjålet fra et aflåst lokale på skolen (gør den jeg har i hvert fald)

Anmeld

2. december 2012

Mette+Mathias

Tusind tusind tak for stemmerne!!! Han sidder og følger afstemningen hele tiden, så det betyder bare så meget, at der tikker stemmer ind!!

Det tror jeg ikke (den er nok sparet væk, han er jo på su). PC'en var i et aflåst lokale som (så vidt jeg forstod det) er stillet til rådighed for dem (ikke på selve skolen), og de var bare lige henne og holde en pause og så var den væk.

Heldigvis var det meste af hans arbejde gemt i Dropbox, men ikke det hele Ekstra surt når man arbejder på projekt.

Anmeld

2. december 2012

Benjamins'mor

Ved mig skriver den bare, siden ikke fundet.

Anmeld

2. december 2012

Mette+Mathias

Benjamins'mor skriver:

Ved mig skriver den bare, siden ikke fundet.

Er du på facebook?

Anmeld

2. december 2012

Mette+Mathias

Haha - en af Steffens venner har lavet et digt, - der er vist ikke så meget rytme i, men tanken er sød.

Her i denne juletid, hvor sneen falder lys og hvid,
Hvor julestemning sætter ind, i folkets hjerte, sjæl og sind,
Beder jeg om lidt hjælp til en ven, hvis computer nok aldrig kommer hjem igen.

Den blev stjålet af et væm'ligt bæst, i en tid hvor den skulle bruges mest.
...Dog kan han vinde en prangende ny, men har brug for alle mellem jord og sky.

...Din støtte kan du med en stemme vise, og du kan endda vinde noget at spise!
Blot du går på følgende link: http://bit.ly/stempåsteffen, kan du hjælpe en gut så flink.

Klik på øverste venstre lap, men skynd dig, tiden er knap!
Du behøver ej dele med venner - det hjælper dog hvis der er flere du kender,
Som med et klik hjælpe kan, for at få Hafer tilbage foran.

Du skal dog vælge "GÅ TIL APP", før stemmen registreres og vi kan gi' et klap.
App'en kan du nemt fjerne igen, og du vil ha' fået en dig ny god ven.

Når "Tak for din deltagelse" vises, kan du vinde det der kan spises!
På forhånd vil jeg for din hjælp takke, og jeg håber, at du til jul får en kæmpe pakke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.