Klapvogn eller barnevogn ind i byen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. november 2012

christinak

Min mand og jeg skal ind i byen og hygge med vores søn på 7 måneder, og står lige og overvejer om vi skal tage klapvognen med istedet for barnevognen.

han kan ikke sidde endnu kun med støtte fra os, men han vil så gerne følge med i alt vi foretager os og gider oftes ikke ligge i barnevognen når han er vågen for der sker jo intet.

Det er forresten en emmaljunga nitro City vi har hvor ryggen kan lægges ned, synes jo bare den er hård for ryggen og vi skal være derinde nogle timer og spise også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

LouiseRH

christinak skriver:

Min mand og jeg skal ind i byen og hygge med vores søn på 7 måneder, og står lige og overvejer om vi skal tage klapvognen med istedet for barnevognen.

han kan ikke sidde endnu kun med støtte fra os, men han vil så gerne følge med i alt vi foretager os og gider oftes ikke ligge i barnevognen når han er vågen for der sker jo intet.

Det er forresten en emmaljunga nitro City vi har hvor ryggen kan lægges ned, synes jo bare den er hård for ryggen og vi skal være derinde nogle timer og spise også.

Kan man ikke sætte sædet op i jeres barnevogn?

Anmeld

22. november 2012

L&V

christinak skriver:

Jeg ville ta barnevogn men når han ikke kan sidde

Anmeld

22. november 2012

modesty

Hmm.... Altså, fra de er seks måneder må de jo godt sidde i højstol, så han dør jo nok ikke af en enkelt dag i klapvogn. Jeg tror faktisk at min søn var 7 mdr. da vi tog klapvognen i brug. Hvis I har en Voksi eller en lift han stadig kan være i, kan I jo lægge ham dér, og hvis han så bliver helt vild for at sidde op, kan I fjerne liften/voksien og lade ham sidde lidt.

Men altså, der er masser af mødre der går med barnevogne i byen og det er jo ikke fordi der ikke er plads til dem.  Tænker I at det vil være nemmere at komme ind i butikker med klapvognen eller hvordan?

Anmeld

22. november 2012

Marts<3

Vi bruger kun vores nitro når vi er inde i byen. Den er fantastisk og trille rundt inde i byen. 

Du kan jo bare nøjes med at slå ryggen halvt op. Evt vende den rundt, så han følge lidt med. Jeg høre aldrig et pip fra Storm når han sidder sådanne. Der forgår en masse, og alle hygger og er afslappet. 

Jeg er enig som en anden skriver, at han i en alder af 7 mdr godt kan holde til at sidde lidt op... 

Go' tur

Anmeld

22. november 2012

Julemusen

christinak skriver:

Hvis han ikke kan sidde selv vil jeg ikke tage klapvognen. Vi startede først med klapvognen da sønnen var 8-9 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.