Min søn og hans far har en samværsordning, hvor han skal hente sønnen i vuggestuen og afleverer ham der igen. Når min søn ikke er i vuggestue, er der altså ikke noget samvær.
Vi har i retten aftalt at alt kommunikation skal foregå via mail. Problemet er bare, at min søns far aldrig svarer retur på mine mails. Hvis jeg har ændringer omkring samvær, får jeg aldrig noget svar, så jeg ved ikke om han kommer eller ej. Hvad fanden gør jeg? Jeg bruger utroligt meget energi på at være frustreret over det, og hvis det skal fortsætte sådan, kan min søn og hans far jo aldrig få noget særligt samvær.
Vuggestuen har ønsket at ændre samværs dagen fra en dag til en anden, hvis muligt for min søns far. jeg har skrevet en mail og spurgt ham, og foreslået hvornår det skulle skifte - har intet hørt retur! Det er da utroligt. Når jeg aflyser pga feks juleferien, hvor vuggen har lukket, så hører jeg intet retur. Jeg prøver tit at foreslå andre dage hvor han kan ses med vores søn i stedet for lukkedagene, men jeg aner ikke om han vil komme de dage jeg har foreslået eller ej, fordi han ikke svarer!! Han siger hele tiden at det er mig der ikke samarbejder fordi jeg aflyser og rykker, men hvad skal jeg gøre?? Jeg følger bare vuggestuens ønske, og lukkedage. Og hvis han er syg, så er det jo også svært at gøre noget imod det. AAAARGH!!!!!
Hilsen en meget frustreret mor.....!!!!!!!!!!!
Anmeld