Min søns far svarer ikke retur på mails omkring samvær!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Anonym trådstarter

Min søn og hans far har en samværsordning, hvor han skal hente sønnen i vuggestuen og afleverer ham der igen. Når min søn ikke er i vuggestue, er der altså ikke noget samvær.

Vi har i retten aftalt at alt kommunikation skal foregå via mail. Problemet er bare, at min søns far aldrig svarer retur på mine mails. Hvis jeg har ændringer omkring samvær, får jeg aldrig noget svar, så jeg ved ikke om han kommer eller ej. Hvad fanden gør jeg? Jeg bruger utroligt meget energi på at være frustreret over det, og hvis det skal fortsætte sådan, kan min søn og hans far jo aldrig få noget særligt samvær.

Vuggestuen har ønsket at ændre samværs dagen fra en dag til en anden, hvis muligt for min søns far. jeg har skrevet en mail og spurgt ham, og foreslået hvornår det skulle skifte - har intet hørt retur! Det er da utroligt. Når jeg aflyser pga feks juleferien, hvor vuggen har lukket, så hører jeg intet retur. Jeg prøver tit at foreslå andre dage hvor han kan ses med vores søn i stedet for lukkedagene, men jeg aner ikke om han vil komme de dage jeg har foreslået eller ej, fordi han ikke svarer!! Han siger hele tiden at det er mig der ikke samarbejder fordi jeg aflyser og rykker, men hvad skal jeg gøre?? Jeg følger bare vuggestuens ønske, og lukkedage. Og hvis han er syg, så er det jo også svært at gøre noget imod det. AAAARGH!!!!!

Hilsen en meget frustreret mor.....!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Benjamins'mor

Jeg ville ringe til statsforvaltningen.

Anmeld

22. november 2012

baby012

Ring til statsforvaltningen og snak med dem om det 

Anmeld

22. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg har tænkt over statsforvaltningen. Jeg er bare bange for at min søns far i samme omgang vil søge om mere samvær.. Jeg orker ikke at skulle igennem en kamp igen omkring samvær. Sidst havde vi forældermyndighed og samvær afgjort i retten og jeg brugte så meget energi på det.

Anmeld

22. november 2012

Leneur

Anonym skriver:

Jeg har tænkt over statsforvaltningen. Jeg er bare bange for at min søns far i samme omgang vil søge om mere samvær.. Jeg orker ikke at skulle igennem en kamp igen omkring samvær. Sidst havde vi forældermyndighed og samvær afgjort i retten og jeg brugte så meget energi på det.

Kender godt til det med at bruge energi i statsforvaltningen og i retten, når man jo bare helst vil bruge sit krudt på sit barn men jeg synes nu alligevel at du skal kontakte dem og høre hvad du kan gøre ved det. For hvad sker der så når du ændrer dagene, dukker han op eller ej??
Jeg glæder mig da heller ikke til at skulle kontakte min x, når min datter skal have nyt pas. Jeg er næsten sikker på at han 1) Ikke reagerer på min mail eller 2) Stiller sig på bagbenene, på trods af der ingen kontakt er mellem ham og min datter.
Vi have nemlig desværre stadig fælles forældremyndighed og jeg tog den til landsretten endda men håber at tiden gør sit til at det bliver nemmere.

Anmeld

22. november 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Der er kun en ting du kan gøre også selvom du ikke har lyst til det, ring til  statsforvaltningen og snak med dem

Anmeld

22. november 2012

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Kender godt til det med at bruge energi i statsforvaltningen og i retten, når man jo bare helst vil bruge sit krudt på sit barn men jeg synes nu alligevel at du skal kontakte dem og høre hvad du kan gøre ved det. For hvad sker der så når du ændrer dagene, dukker han op eller ej??
Jeg glæder mig da heller ikke til at skulle kontakte min x, når min datter skal have nyt pas. Jeg er næsten sikker på at han 1) Ikke reagerer på min mail eller 2) Stiller sig på bagbenene, på trods af der ingen kontakt er mellem ham og min datter.
Vi have nemlig desværre stadig fælles forældremyndighed og jeg tog den til landsretten endda men håber at tiden gør sit til at det bliver nemmere.

Jeg har heldigvis fuld forældermyndighed.

Han dukker op de dage jeg har foreslået. men igen er det bare super irriterende at han ikke bare skriver "ok". Hvad hvis de skal have mere samvær på et tidspunkt, og han feks ikke skal aflevere vores søn i vuggestue igen, men have ham til overnatning. Så kan jeg jo ikke bare satse på at han henter ham i vuggestue, også bare afvente situationen. Det holder jo ikke en meter.

jeg kan heller ikke rigtig planlægge noget overhoved, for jeg ved ikke om han kommer eller ej.

udover det, har jeg modtaget brev fra hans advokat om, at min søns far har påpeget at det gjorde ham ked af det, at jeg aflyste samværet nogle gange. Jeg har intet imod at de får en ny samværsdag, men så må han jo for dævlen da skrive hvilke dage han kan i stedet!!!!! Jeg kender ikke hans kalender. ALTING HÆNGER PÅ MINE SKULDRE og hvis tingene ikke går efter hans hoved så er jeg IKKE samarbejdsvillig.

Anmeld

22. november 2012

Anonym trådstarter

Der er kun en ting du kan gøre også selvom du ikke har lyst til det, ring til  statsforvaltningen og snak med dem

det må jeg gøre så. Selvom det bestemt ikke hujer mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.