Har jeg haft en abort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Anonym trådstarter

Sidste gang jeg blødte var d. 26 i sidste måned og jeg styrtblødte i to dage, hvor tampaxen skule skiftes hver time døgnet rundt, nu kommer der så blod igen idag og det er ligesom sidst fyldt med mørke klumper

Hva er det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Maja88

det kaldes mens.. ej undskyld kunne ikke dy mig.. men sådan har min mens altid været

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

det kaldes mens.. ej undskyld kunne ikke dy mig.. men sådan har min mens altid været

Det var da et flabet svar!

Min har aldrig haft store mørke klumper, nok derfor jeg spør mig til råds

Anmeld

21. november 2012

mth1987

Anonym skriver:

Det var da et flabet svar!

Min har aldrig haft store mørke klumper, nok derfor jeg spør mig til råds

Der blev da undskyldt i indlægget

Anmeld

21. november 2012

mth1987

Anonym skriver:

Sidste gang jeg blødte var d. 26 i sidste måned og jeg styrtblødte i to dage, hvor tampaxen skule skiftes hver time døgnet rundt, nu kommer der så blod igen idag og det er ligesom sidst fyldt med mørke klumper

Hva er det???

Jeg ville kontakte lægen hvis jeg var dig for det lyder da ikke rart

Anmeld

21. november 2012

come2

Anonym skriver:

Hva er det???

er du lige stoppet på p piller eller lign? Vsr du gået over tid da du blødte?

Anmeld

21. november 2012

Laulund87

Maja88 skriver:

Sikke et svar Sådan har min mens aldrig været og kvinder er sjovt nok forskellige..

Anmeld

21. november 2012

Laulund87

Jeg ved ikke om det er din mens, men kontakt lægen hvis du er urolig

Anmeld

21. november 2012

Ayasmor

Min mens har altid været sådan, med klumper som er afstødt slimhinde. Ville dog måske lige høre lægen ad i telefontiden, når nu det ikke er normalt for din mens. Som en anden nævner er vi kvinder jo alle forskellige indrettet, også ift. længde, styrke og sågar udseende af vores mens

Anmeld

22. november 2012

Tona

Anonym skriver:

Hva er det???

Når nu det ikke er normalt for dig at have sådan en mens, så syntes jeg bestemt at du skal kontakte lægen og få det undersøgt. I øvrigt bør du ikke bruge tampon før det er afklaret om det er en SA.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.