Han er stadig syg.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. november 2012

An&Jo

Jep Johannes blev ringet hjem fra vuggestuen idag på grund af diarre..

Det er så 2 en halv uge han har haft diarre, så jeg besluttede at ringe til lægen, og vi fik en akuttid allerede i eftermiddags, så vi tog afsted, han lyttede og mærkede, og han kunne godt både høre og mærke at der var godt gang i hans lille mave..
Han spørger ind til en masse, og da jeg siger vi har op til 7 lortebleer om dagen og typisk ikke under 5 sagde han med det samme at det skulle der tjekkes op på, så vi fik sådan et prøveglas med hjem sammen med en masse til at pakke ind i og så en kuvert, og så skulle vi ellers samle en afføringsprøve, som sagt så gjort, og kuverten er på vej afsted mod sygehuset så den kan blive undersøgt..
Der går så ca 5 dage, men vores egen læge mistænker noget salmonella forgiftning..
Men alt dette betyder at han ikke må komme i vuggestue før vi ved hvad det er, eller før der er styr på maven igen..

Det passer SÅ dårligt ind da jeg skal aflevere eksamenscase i IT på fredag.. Så imorgen må vi ud på skolen og så håber jeg på udsættelse til på mandag så jeg har weekenden til at lave noget i også..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

tarkoflen

Åhh stakkels lille Johannes og stakkels dig! Føj hvor er det da bare ikke sjovt! Og træls der går så lang tid før l får svar! Men det skal jo nok dyrkes og alt muligt!

Øv at være ham/hende, der skal åbne sådan en kuvert (kunne godt bruge bræk smiley, for det kunne jeg altså ikke klare!)

Håber snart han bliver frisk igen og at du kan få udsættelse på eksamen!

Anmeld

21. november 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Åhh stakkels lille Johannes og stakkels dig! Føj hvor er det da bare ikke sjovt! Og træls der går så lang tid før l får svar! Men det skal jo nok dyrkes og alt muligt!

Øv at være ham/hende, der skal åbne sådan en kuvert (kunne godt bruge bræk smiley, for det kunne jeg altså ikke klare!)

Håber snart han bliver frisk igen og at du kan få udsættelse på eksamen!

Den skal nemlig sendes til dyrkning ja, derfor skal vi vente så længe..

I mellemtiden kan vi forsøge os med paraghurt og gerne op til 6 om dagen hvis han vil spise så mange..

Men det er bare så synd at han skal døje så meget.. håber snart han er frisk igen, ikke kun for hans skyld men også for os andres skyld..

Anmeld

21. november 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Den skal nemlig sendes til dyrkning ja, derfor skal vi vente så længe..

I mellemtiden kan vi forsøge os med paraghurt og gerne op til 6 om dagen hvis han vil spise så mange..

Men det er bare så synd at han skal døje så meget.. håber snart han er frisk igen, ikke kun for hans skyld men også for os andres skyld..

Vil han godt spise? For det er da et held, hvis maven er så dum!

Jeg havde en omgang for nogle år siden, det var dog begge veje, og jeg fik besked på, at jeg ikke måtte spise yoghurt, da det irriterer maven mere end det gavner, så jeg levede af Hvidt toastbrød, revet æble og cola i næsten 14 dage! Spændende og varieret kost

Rigtig god bedring med ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.