Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Ja som overskriften ligesom antyder så er det hele noget rod pt.
Vil ikke være gravid lige nu da der er alt muligt andet der foregår som er stressende nok uden at skulle have en lille ny at bekymre sig om...
Har bare flere og flere tegn på graviditet som også var der med vores søn... testen siger negativ men aner ikke hvor langt henne jeg ville være da jeg ikke rigtig er sikker på at de blødninger jeg har haft har været mens...
har følgende tegn:
Kvalme der kommer og går uafhængigt af mad og søvn.
Mere udflåd der er mere fast i konsistensen.
Spisevaner der ikke normalt er mig, er begyndt at føle mig sulten oftere og mere sulten når jeg er det.
Mere træt end ellers.
Bryster danner mælk, og føles mere faste i det.
Jeg har ikke tænkt over at være gravid og som sagt ønsker det heller ikke lige nu... så burde jo ikke have tegnene pga ønsketænkningen...
Sidst testede jeg først positiv da jeg var 5+3 hos vores daværende læge...
Normalt sys jeg det er fjollet at spørge andre om hvad de tænker for man burde jo bare tage og få fat i lægen og få en blodprøve for at være sikker...
Men vores egen læge er pt. på kursus og er ikke så glad for deres "ferielæger"...
Håber der er nogen der kan berolige mig lidt med det "bare" kan være stress altsammen eller noget andet i den retning...
har tænkt mig at gemme nr. 2 test til i næste uge og hvis jeg stadig har tegnene og der er kommet flere til så tage den der...
Mht. mens så har jeg haft perioder med alle menstegn uden en eneste dråbe blod, og har haft 2 omgange blødninger uden menstegn hvoraf kun den ene til allersidst fik menslugten... Den sidste blødning jeg havde var ret kraftig med små klumper i (meget små snakker størrelse alla ens lillefingernegl højst) og var uden mens tegn eller mens lugt..
Anmeld