.. En af mine fantastiske venner har lavede dette arrangement juleaften på facebook - STØT ham for hunan!!
Juleaften, overflod af gaver, stopmæt af mad, juleknas, glitter og stads! Juleaften er fantastisk! Vi kender den - juleaften. For vi har alle sammen prøvet det hundrede gange før. I år vil jeg gerne prøve noget andet. Juleaften er børnenes fest...og jeg synes ikke, der er noget mere fantastisk end at se glade børn. Derfor har jeg besluttet, at donere min juleaften til trængte børnefamilier, så je ... g kan give glæden ved højtiden videre til nogle, der virkelig vil sætte pris på det.
I år holder jeg min juleaften sammen med 15 børnefamilier, der ikke selv har mulighed for at holde en rigtig fest, som alle fortjener i julen.
- Jeg har af Trøjborg Beboerhus allernådigst fået stillet smukke lokaler til rådighed
- Jeg søger sponsorer til maden og donerer selv resten
- Jeg har fået Dansk Folkehjælp til at hjælpe med at formidle kontakten til de trængte familier
- Jeg har fået familie og venner til at hjælpe med planlægningen
Nu mangler jeg DIN hjælp! Jeg mangler gaver til 30 forventningsfulde børn i alderen 0 - 14 år. Har du lyst til at donére en pakke?
Alle (nye) gaver modtages med kyshånd - store som små!
I løbet af denne uge vil der blive annonceret en adresse i Aarhus, hvor man enten har mulighed for at sende gaven til eller aflevere den personligt!
Jeg håber på dit bidrag, så vi kan give børnene en fantastisk aften - som vi alle sammen har haft så mange af!
Krams Rikke