Vedvarende hovedpine......... :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

Lady Marion <3

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har nu i nok 14 dage haft hovedpine hver eneste dag. Jeg går og bliver lidt bekymret, for jeg burde slet ikke have det  Jeg får tiltider nogle små svimmel"anfald", som nærmest bare ryster mit billede (syn) i ca 5 sekunder. Ingen afvarsler, ingen grund og ingen efterfølgende ubehag andet en den evige hovedpine...

Jeg drikker godt, spiser varieret, dyrker godt med motion, får frisk luft, jeg er ikke under pres ell har bekymringer.

Hvad hulen kan det dog være??????????? Mit næste bud er jo nærmest en svulst, cancer, sclerose osv, som jeg selvfølgelig biver en smule paranoid af at tænke på.

Kan først komme til lægen i næste uge, så er det omkring 3 uger med daglig hovedpine...

Har du været forkølet ? Jeg tænker pande bihule betændelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Kloster

Lady Marion <3 skriver:

Sådan havde jeg det en lang periode da jeg var i min 1 somatiske praktik .. Jeg vuderede egentlig bare at det var lidt stress betonet/nervøsitet/spekulationer over praktikken . Har du noget du spekulerer over ??  Vægttab ? nattesved ?  Psyken kan jo gøre kroppen syg , så hvis du spekulerer meget over noget ondartet i hjernen virker det jo selvforstærkende ,,

Hej.

Nej det er netop dét, jeg slet ikke kan komme på. Jeg kan simpelthen ikke se mig selv have en livsstilssygdom. Måske skjult diabetes, men har ingen symptomer på det alligevel.

Ingen pres, ingen bekymringer. Heller ikke de alvorlige sygdomme. Arbejder selv med dem til dagligt og de SKRÆMMER mig ikke før jeg har nogle flere symptomer osv.

Anmeld

21. november 2012

Kloster

LBK skriver:

Hvor langt er du henne?

OMG nej da!!! Jeg er bare overhovedet ikke gravid!!  Og nej det er jeg ikke. Det er slet ikke sådanne symptomer..

Anmeld

21. november 2012

Kloster

Lady Marion <3 skriver:

Har du været forkølet ? Jeg tænker pande bihule betændelse

Nej heller ikke...

Det er en hovedpine, der trækker ned over øjnene og skærer i tindingerne. Jeg kan vågne op med det ell det kan komme i løbet af dagen.

Jeg går stadig på arbejde og tager nogle gange 2x Pinex ell 2x Ipren, hvis det er helt galt. Tager ikke så tit piller, så det er heller ikke bivirkninger af dette.

Anmeld

21. november 2012

Lady Marion <3

Kloster skriver:

Nej heller ikke...

Det er en hovedpine, der trækker ned over øjnene og skærer i tindingerne. Jeg kan vågne op med det ell det kan komme i løbet af dagen.

Jeg går stadig på arbejde og tager nogle gange 2x Pinex ell 2x Ipren, hvis det er helt galt. Tager ikke så tit piller, så det er heller ikke bivirkninger af dette.

Det lyder bare fuldstændig som spændingshovedpine . som om du måske går og bider sammen eller skærer tænder når du sover , syntes også det kan jage ned i øjnene .

Anmeld

21. november 2012

Kloster

Lady Marion <3 skriver:

Det lyder bare fuldstændig som spændingshovedpine . som om du måske går og bider sammen eller skærer tænder når du sover , syntes også det kan jage ned i øjnene .

Ja måske er det dét. Men det er først kommet for et par uger siden. Må absolut til lægen med det...

Anmeld

21. november 2012

Lady Marion <3

Kloster skriver:

Ja måske er det dét. Men det er først kommet for et par uger siden. Må absolut til lægen med det...

Jeg ville også kontakte lægen .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.