Træt af kæresten !! what to do..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.142 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Anonym trådstarter

Hej,,,

Åhh ved ikke hvor jeg skal starte ! 

Jeg er så forbandet træt af min kæreste ! 

vi har været sammen i 2 år og 4 mdr vi har en datter på 6 snart 7 mdr, 

mit problem er at han er så egoistisk hele tiden og bare negativ at høre på,,,

hvis vores datter ikke har spist alt sin mad op dvs grød evt, så siger nå så nu skal alt den mad spildes ? 

hvis vi er ude og gå tur og der går en forbi med en hund siger han puuha jeg fatter ikke at folk kan ha dyr det er så klamt deres hjem må stinke hvad skal de bruge dem til osv og jeg hader det for jeg er et meget stort dyre menneske men har dog accepteret at så længe jeg er sammen med ham er der ingen dyr  

han havede lagt sig på sofaen og jeg sagde op til flere gange hvorfor går du dog ikke i seng hvis du er så træt jeg sad på computeren og skulle lige se en morsom video min bror havde lagt på sin face book, og det var meget meget lavt men alligevel brokkede han sig og bad mig skrue ned jeg blev sur forde jeg hele dagen hver dag og nat er den der passer og tager ansvar for vores datter så her om aften når hun er blevet puttet har jeg min frihed bare et par timer så jeg bad ham gå i seng hvis han var træt for jeg ville fanme ha min fritid her !!

noget andet er at det er altid mig der skal lave alting med vores datter han vil ikke skifte ble han vil ikke putte hende i bad ! hvis jeg ber ham sidde ved siden af hende hvis hun ligger og leger i sofaen, så hun ikke rulle ned så sætter han sig i den anden ende af sofaen det er en stor hjørne sofa så der er altså langt hvis hun triller ned så kan han ikke nå at redde hende men han fatter det ikke han vil ikke putte eller lege osv osv,,, 

derud over skal det lige siges at jeg ikke har sovet 1 eneste nat igennem siden hun blev født for snart 7 mdr siden dvs, jeg er træt konstant og har ikke ret meget overskud og min datter sover kun 3 lure om dagen alle 3 lure er på 30 minutter hvor jeg lige når at få noget at spise inden hun vågner igen men min kæretse er ofte sur over at huset ikke r skinnende rent og at opvasken ikke er taget og at jeg ikke har lavet mad til ham når han kommer fra arbejde ! og jeg har gang på gang forklaret ham at jeg simpelthen ikke har overskud til det lige nu selvom jeg engang imellem gør det alligevel bare for at gøre ham glad selvom jeg er helt mast af træthed, 

det er ådan at når jeg går i seng om aften eller ligger 5 minutter sidst på eftermiddagen så ryster hele min krop af udmattelse og jeg har det dårligt kvalmt fordi jeg ikke får søvn nok og hele tiden skal være på,, min kæreste siger ofte når jeg ikke har ryddet op eks, at selv enlige mødre bor pænt og rent og at jeg er doven og aldrig laver noget det passer så ikke jeg laver ihvertfald mad 3 til 4 gange om ugen og gør rent ca 2 gange mest i stuen og soveværelserne,,, hvad skal jeg gøre jeg ,agter snart ikke mere jeg ved godt at nogle ting er småting og nok bare irriterende forde jeg ikke får min søvn men jeg er helt udmattet jeg kan ikke finde ud af at gå fra ham selvom jeg virkelig bare vil væk til tider  hjælp Jeg føler bare at jeg skal tilfredstille ham og vores datter hele tiden men der er ingen der gør for mig...

vil lige sige at vi bor i tyskland jeg har ikke en eneste familie eller ven her nede så jeg er meget alene og har ingen hjælpende hænder !

jeg her kun forde at han har sin karrierre her nede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Na-Wi

Jeg var flyttet for længst, ikke om jeg gad at finde mig i sådan en behandling!

Du sætter dig ned med ham og så siger du til ham at hvis ikke han kan respektere dig og det du gør så må han undvære jer. Eller os lader du alt flyde, så kan han selv se hvor hårdt det egentlig er når han selv må igang med at rydde op..

Hvis du tager snakken med ham, så syntes jeg du skal kræve at han hjælper noget mere til, det er de færreste der kan klare at stå med alt selv..

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Na-Wi skriver:

Jeg var flyttet for længst, ikke om jeg gad at finde mig i sådan en behandling!

Du sætter dig ned med ham og så siger du til ham at hvis ikke han kan respektere dig og det du gør så må han undvære jer. Eller os lader du alt flyde, så kan han selv se hvor hårdt det egentlig er når han selv må igang med at rydde op..

Hvis du tager snakken med ham, så syntes jeg du skal kræve at han hjælper noget mere til, det er de færreste der kan klare at stå med alt selv..

Du har ret !! 

jeg tager den op med ham en dag hvor vi ikke lige er så sure på hinanden ... 

problemet er bare at han har et arbejde ca 7-8 timer om dagen og når jeg siger jeg ikke lige har magtet opvasken osv så siger han du laver jo ikke en skid hele dagen jeg arbejder i det mindste,, hvor jeg så siger jo jeg arbejder 24 timer i døgnet med vores datter !! det er fanme hårde end dit arbejde forde at han jo i det mindste får fri fra arbejde kl 14,00... men han kan slet ikke se hvor hårdt det er at stå alene med baby 

Anmeld

21. november 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Du har ret !! 

jeg tager den op med ham en dag hvor vi ikke lige er så sure på hinanden ... 

problemet er bare at han har et arbejde ca 7-8 timer om dagen og når jeg siger jeg ikke lige har magtet opvasken osv så siger han du laver jo ikke en skid hele dagen jeg arbejder i det mindste,, hvor jeg så siger jo jeg arbejder 24 timer i døgnet med vores datter !! det er fanme hårde end dit arbejde forde at han jo i det mindste får fri fra arbejde kl 14,00... men han kan slet ikke se hvor hårdt det er at stå alene med baby 

han har ikke prøvet det jo

Tag på weekend (hvis du ikke ammer) med en veninde .. Hun ER gammel nok ...efterlad datter med farmand ... mon ikke han finder ud af at det ikke er at lave ingenting at være på barsel ...

Anmeld

21. november 2012

A.n.onym.

Jeg var også daffet - mage til kværulant skal man da lede længe efter. Han dræner dig jo fuldstændigt for energi. Trust me - du vil sukke af lettelse den dag du får modet og overskuddet til at stå op for dig selv og efterlade ham i sit eget sure selskablivet er kort og man skal aldrig nøjes 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

han har ikke prøvet det jo

Tag på weekend (hvis du ikke ammer) med en veninde .. Hun ER gammel nok ...efterlad datter med farmand ... mon ikke han finder ud af at det ikke er at lave ingenting at være på barsel ...

Det er selvfølgelig rigtigt men at tage på weekend vil betyde at jeg skal tage til Danmark, hvilket vi ikke har så meget råd til og jeg ammer osse så den dur ikke selvom det er tiltrængt 

men han ville nok heller aldrig acceptere det og jeg ville have ondt i maven over hvordan det går for han kan intet han ved ikke engang hvad hun skal spise hvor og hvornår eller hvordan man laver maden til hende osv osv 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

MommyK skriver:

Jeg var også daffet - mage til kværulant skal man da lede længe efter. Han dræner dig jo fuldstændigt for energi. Trust me - du vil sukke af lettelse den dag du får modet og overskuddet til at stå op for dig selv og efterlade ham i sit eget sure selskablivet er kort og man skal aldrig nøjes 

Du har så meget ret !! 

Jeg har været i lorte forhold før men jeg kan ikke finde ud af at forlade dem selvom jeg ved hvor  godt jeg havede det sidst jeg blev single da sorgerne var væk det var jo livet !! 

men det var nu osse ham der gik fra mig til sidst, jeg kan simpelthen ikke gøre det det er SÅ svært for mig at give slip 

Anmeld

21. november 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt men at tage på weekend vil betyde at jeg skal tage til Danmark, hvilket vi ikke har så meget råd til og jeg ammer osse så den dur ikke selvom det er tiltrængt 

men han ville nok heller aldrig acceptere det og jeg ville have ondt i maven over hvordan det går for han kan intet han ved ikke engang hvad hun skal spise hvor og hvornår eller hvordan man laver maden til hende osv osv 

ej men undskyld .. får han lov? ... og er der så ikke evt en veninde/familie du kan tage på weekend hos hvor du er ?

han kan jo blive nødt til at sætte sig ind i det .. og stoler du stadig ikke på det må du jo lave en babymanual .. ikke mad i den ende og ble i den anden ... men hvad spiser baby normalt hvornår og hvornår bliver der sovet .. og hvad skal man nå at lave i mellemtiden ..

Anmeld

21. november 2012

A.n.onym.

Anonym skriver:

Du har så meget ret !! 

Jeg har været i lorte forhold før men jeg kan ikke finde ud af at forlade dem selvom jeg ved hvor  godt jeg havede det sidst jeg blev single da sorgerne var væk det var jo livet !! 

men det var nu osse ham der gik fra mig til sidst, jeg kan simpelthen ikke gøre det det er SÅ svært for mig at give slip 

uden og vide det, så lyder det lidt som om at han er en smule afhængig af dig og at du måske i virkeligheden synes at det er "synd" at gå fra ham. Men overvej dette: Du vågner en morgen og undrer dig over at baby ikke har vækket dig endu!? din "drømmekæreste" kommer ind, med hende på armen, og spørger om du har sovet godt og om du er sulten? Du kommer ind til et veldækket bord, som han helt af sig selv har dækket. Eller at du, efter en tur på cafe med en veninde, kommer hjem til en far og datter der tager godt imod dig, og bare er glade for at du har hygget. Osvosvosv - dette scenarie er muligt, og det kan blive dit, hvis du forlanger det og ikke finder dig i at skulle opvarte en st**der, der intet giver - det er ingen værd 

De bedste tanker 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

ej men undskyld .. får han lov? ... og er der så ikke evt en veninde/familie du kan tage på weekend hos hvor du er ?

han kan jo blive nødt til at sætte sig ind i det .. og stoler du stadig ikke på det må du jo lave en babymanual .. ikke mad i den ende og ble i den anden ... men hvad spiser baby normalt hvornår og hvornår bliver der sovet .. og hvad skal man nå at lave i mellemtiden ..

JA han får lov, men vil ikke ! 

og nej jeg har ingen jeg er i Tyskland og kender kun vores udlejer som er vores underbo !! 

men ikke personligt !!
så snet som i dag spurgte jeg om ikke han lige kunne sætte hende i sin stol forde at hun skulle ha mad ! NEJ det kan jeg ikke sagde han jeg har tit spurgt om det er fordi han var usikker og om ikke jeg så skulle hjælpe ham med at lære det !! Men NEJ det var det ikke og det skulle jeg ikke det gad han ikke ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.