Hej,,,
Åhh ved ikke hvor jeg skal starte ! 
Jeg er så forbandet træt af min kæreste !
vi har været sammen i 2 år og 4 mdr vi har en datter på 6 snart 7 mdr,
mit problem er at han er så egoistisk hele tiden og bare negativ at høre på,,,
hvis vores datter ikke har spist alt sin mad op dvs grød evt, så siger nå så nu skal alt den mad spildes ?
hvis vi er ude og gå tur og der går en forbi med en hund siger han puuha jeg fatter ikke at folk kan ha dyr det er så klamt deres hjem må stinke hvad skal de bruge dem til osv og jeg hader det for jeg er et meget stort dyre menneske men har dog accepteret at så længe jeg er sammen med ham er der ingen dyr
han havede lagt sig på sofaen og jeg sagde op til flere gange hvorfor går du dog ikke i seng hvis du er så træt jeg sad på computeren og skulle lige se en morsom video min bror havde lagt på sin face book, og det var meget meget lavt men alligevel brokkede han sig og bad mig skrue ned jeg blev sur forde jeg hele dagen hver dag og nat er den der passer og tager ansvar for vores datter så her om aften når hun er blevet puttet har jeg min frihed bare et par timer så jeg bad ham gå i seng hvis han var træt for jeg ville fanme ha min fritid her !!
noget andet er at det er altid mig der skal lave alting med vores datter han vil ikke skifte ble han vil ikke putte hende i bad ! hvis jeg ber ham sidde ved siden af hende hvis hun ligger og leger i sofaen, så hun ikke rulle ned så sætter han sig i den anden ende af sofaen det er en stor hjørne sofa så der er altså langt hvis hun triller ned så kan han ikke nå at redde hende men han fatter det ikke han vil ikke putte eller lege osv osv,,,
derud over skal det lige siges at jeg ikke har sovet 1 eneste nat igennem siden hun blev født for snart 7 mdr siden dvs, jeg er træt konstant og har ikke ret meget overskud og min datter sover kun 3 lure om dagen alle 3 lure er på 30 minutter hvor jeg lige når at få noget at spise inden hun vågner igen men min kæretse er ofte sur over at huset ikke r skinnende rent og at opvasken ikke er taget og at jeg ikke har lavet mad til ham når han kommer fra arbejde ! og jeg har gang på gang forklaret ham at jeg simpelthen ikke har overskud til det lige nu selvom jeg engang imellem gør det alligevel bare for at gøre ham glad selvom jeg er helt mast af træthed, 
det er ådan at når jeg går i seng om aften eller ligger 5 minutter sidst på eftermiddagen så ryster hele min krop af udmattelse og jeg har det dårligt kvalmt fordi jeg ikke får søvn nok og hele tiden skal være på,, min kæreste siger ofte når jeg ikke har ryddet op eks, at selv enlige mødre bor pænt og rent og at jeg er doven og aldrig laver noget det passer så ikke jeg laver ihvertfald mad 3 til 4 gange om ugen og gør rent ca 2 gange mest i stuen og soveværelserne,,, hvad skal jeg gøre jeg ,agter snart ikke mere jeg ved godt at nogle ting er småting og nok bare irriterende forde jeg ikke får min søvn men jeg er helt udmattet jeg kan ikke finde ud af at gå fra ham selvom jeg virkelig bare vil væk til tider
hjælp Jeg føler bare at jeg skal tilfredstille ham og vores datter hele tiden men der er ingen der gør for mig...
vil lige sige at vi bor i tyskland jeg har ikke en eneste familie eller ven her nede så jeg er meget alene og har ingen hjælpende hænder !
jeg her kun forde at han har sin karrierre her nede.