Dr. tv i aften (til jer med flerlinger) og os andre ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Mimic

kl. 20.40

Dokumentar fra BBC fra 2011.

At blive førstegangsforældre kan i sig selv være en belastende og overvældende oplevelse, men hvad nu hvis der er mere end et barn i vente? Her møder vi en familie med ni måneder gamle trillinger, som for øvrigt har seks andre børn, et andet par med 21 måneder gamle firlinger og et tredje par, der er velsignet med 5-årige tvillinger og 4-årige trillinger, der alle skal starte i skole samtidigt! Et liv med flerlinger betyder ikke alene hårdt arbejde 24 timer i døgnet, men er også en belastning for økonomien. Og helt almindelige dagligdags foreteelser som spisetider, bleskift og indkøb kræver omfattende logistiske evner og organisatorisk snilde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

mariesmavse92

Tak for tippet det glæder jeg mig til at se, også selvom jeg KUN har ét barn

Anmeld

21. november 2012

DKTiha

Mimic skriver:

kl. 20.40

At blive førstegangsforældre kan i sig selv være en belastende og overvældende oplevelse, men hvad nu hvis der er mere end et barn i vente? Her møder vi en familie med ni måneder gamle trillinger, som for øvrigt har seks andre børn, et andet par med 21 måneder gamle firlinger og et tredje par, der er velsignet med 5-årige tvillinger og 4-årige trillinger, der alle skal starte i skole samtidigt! Et liv med flerlinger betyder ikke alene hårdt arbejde 24 timer i døgnet, men er også en belastning for økonomien. Og helt almindelige dagligdags foreteelser som spisetider, bleskift og indkøb kræver omfattende logistiske evner og organisatorisk snilde.

spændende, det skal jeg se..

Ved du evt om man kan se det online :i manden har taget fjernsynet her til aften

Anmeld

21. november 2012

Mimic

DKTiha skriver:

spændende, det skal jeg se..

Ved du evt om man kan se det online :i manden har taget fjernsynet her til aften

det kan se online ja, bare kun ind på dr.dk så kan du se det live

Anmeld

21. november 2012

DKTiha

Mimic skriver:

det kan se online ja, bare kun ind på dr.dk så kan du se det live

så må jeg prøve og se om den vil

Anmeld

21. november 2012

Mimic

DKTiha skriver:

så må jeg prøve og se om den vil

jeg plejer ikke at have problemer... har ikke tv, lige pt, så er afhængig af min comp =) og det har virket hver eneste gang

Anmeld

21. november 2012

DKTiha

Mimic skriver:

jeg plejer ikke at have problemer... har ikke tv, lige pt, så er afhængig af min comp =) og det har virket hver eneste gang

så må det da næsten os virke for mig taaak

Anmeld

21. november 2012

Muffin_girl

Mimic skriver:

kl. 20.40

Det glæder jeg mig virkelig til at se

Anmeld

21. november 2012

Mimic

9 børn og 3 værelser ?? det tror jeg ikke jeg havde klaret

hatten af for dem (ved godt at det "kun" er de 6 de har fast, men alligevel...

puuuuhaaa

Anmeld

21. november 2012

Frøken J.

Mimic skriver:

kl. 20.40

Kan kun sige én ting: Fuuuuuuck!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.