Hvad giver man bedsteforældrene der har alt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

SussieThyssen

Baby2påvej skriver:

hæhæ... Narjh... Men vi løber snart tør for tid... Har termin i januar, så der hænger jeg jo lidt i bremsen med en baby igen

Men hvis de altid har så travlt...kan du så ikke fylde en kurv med en masse godt, som de så kan tage af, når de har lyst??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

2babygirls

SussieThyssen skriver:

Men hvis de altid har så travlt...kan du så ikke fylde en kurv med en masse godt, som de så kan tage af, når de har lyst??

Jo, men de har i forvejen et kæmpe lager i deres hus, som vi tit får af, fordi det når at blive for gammelt ellers...

Umulig opgave, ikke !!

Anmeld

21. november 2012

SussieThyssen

Baby2påvej skriver:

Jo, men de har i forvejen et kæmpe lager i deres hus, som vi tit får af, fordi det når at blive for gammelt ellers...

Umulig opgave, ikke !!

Jeg begynder at give dig ret. 

10 bilvaske til bedstefar og frisørbesøg til bedstemor???

Anmeld

21. november 2012

2babygirls

SussieThyssen skriver:

Jeg begynder at give dig ret. 

10 bilvaske til bedstefar og frisørbesøg til bedstemor???

Hahaha... ja ikke...

De har firmabil som det eneste, så det betaler de ikke for.. Men ja, de render da til frisør i tide og utide..

Anmeld

21. november 2012

Miss Kat

Baby2påvej skriver:

De har ingen fritid, den blir brugt på os, ellers arbejder de 24/7

Hvis de kan finde tid at tilbringe sammen med jer, kan en oplevelsesgave vel stadig godt være sagen? Nu ved jeg jo ikke hvor du bor, men giv dem billetter sammen med jer til ét eller andet. Evt. en forlystelsespark, en tur i biffen, noget julemarked eller noget helt 4. (afhængigt af jeres budget og fantasi). Skriv et gavekort på det med en allerede fastsat dato, som de skal have en god undskyldning for at stikke af fra.

Anmeld

21. november 2012

2babygirls

Miss Kat skriver:

Hvis de kan finde tid at tilbringe sammen med jer, kan en oplevelsesgave vel stadig godt være sagen? Nu ved jeg jo ikke hvor du bor, men giv dem billetter sammen med jer til ét eller andet. Evt. en forlystelsespark, en tur i biffen, noget julemarked eller noget helt 4. (afhængigt af jeres budget og fantasi). Skriv et gavekort på det med en allerede fastsat dato, som de skal have en god undskyldning for at stikke af fra.

pga deres job er vi tit i legoland, biffen, til jule arrangementer und so wieter, så vi ses tit, men de er jo i forvejen lidt mættet af alt hvad de oplever hvert år af de samme ting.

Desværre kan vi ikke bare fastsætte en dato, da de arbejder inden for velgørenhed, og derfor har nogle (læs mange) arrangementer der er fastlagte som vi ikke kender til

Anmeld

21. november 2012

LBK

Baby2påvej skriver:

Og som aldrig er hjemme pga deres arbejde `???

De har ALT, og det de mangler køber de...
Vi har allerede fået taget et billede af Musen som de får som gave,men de skal jo også have noget andet, but what ???
Svigerfar har også fødselsdag start december, så den er hel gal for de har ingen ønsker

oplevelser. Teater og sådanne noget ??:O)

Anmeld

21. november 2012

Svenne

Vi laver en fotobog til min far med billeder fra vores fælles ferie i sommers...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.