Julekjolen er i hus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. november 2012

birthee

Så kom julekjolen til Caroline i hus  Havde været inde og se på kjoler i mandags til hende, men da jeg så ville bestille den idag, var den udsolgt ved H&M online  Nå, men svigermor skulle til Odense idag, så fik hende til at kigge efter den derinde - og de havde én tilbage i str. 92!!! Haps sagde det, og nu mangler jeg kun skjorten til storebror, der skal købes om 14 dage ca...

Nå, lige et billede af kjolen:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

birthee

birthee skriver:

Så kom julekjolen til Caroline i hus  Havde været inde og se på kjoler i mandags til hende, men da jeg så ville bestille den idag, var den udsolgt ved H&M online  Nå, men svigermor skulle til Odense idag, så fik hende til at kigge efter den derinde - og de havde én tilbage i str. 92!!! Haps sagde det, og nu mangler jeg kun skjorten til storebror, der skal købes om 14 dage ca...

Det ser ikke ud til at den vil ligge billede ind, men her er så linket til den:

http://www.hm.com/dk/product/07185?article=07185-A

Anmeld

21. november 2012

banana3

birthee skriver:

Hvor er den bare fin 

Anmeld

21. november 2012

birthee

banana3 skriver:

Hvor er den bare fin 

Ja, det synes jeg også - er så glad for at svigermor fik fat i den for mig  manden kunne godt nok ikke se nogen mening med en julekjole, men storebror har også altid fået en ny skjorte når det har været jul 

Anmeld

21. november 2012

banana3

birthee skriver:

Ja, det synes jeg også - er så glad for at svigermor fik fat i den for mig  manden kunne godt nok ikke se nogen mening med en julekjole, men storebror har også altid fået en ny skjorte når det har været jul 

Haha - sådan er det vidst bare med de mænd, de må finde sig i meget 

Anmeld

21. november 2012

birthee

banana3 skriver:

Haha - sådan er det vidst bare med de mænd, de må finde sig i meget 

Jeps, det må de - det er også laaaang tid siden hun sidst har fået nyt tøj, udover bodystocks - og dem er der jo ikke rigtig nogle der kan se hun har fået 

Anmeld

21. november 2012

Nessie

Den er godt nok også rigtig sød

Anmeld

21. november 2012

Alexander&Lærke

Nej hvor er den fin, lige sådan en jeg kunne bruge til min datter, må vist en tur i h&m en af dagene...

Anmeld

21. november 2012

Maja88

og jeg skal da en tur i h&m

Anmeld

21. november 2012

birthee

Alexander&Lærke skriver:

Nej hvor er den fin, lige sådan en jeg kunne bruge til min datter, må vist en tur i h&m en af dagene...

afsted med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.