Eks kæreste - hvor meget "må" de fylde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

Bassemor<3

stina123 skriver:

Jeg ved ikke om det er mig, men jeg synes altså godt nok at min kærestes eks fylder lidt for meget.

De er rigtig gode venner ( hvilket jeg i øvrigt også selv er, med nogle af mine eks kærester) og det gør mig intet. Det der gør mig noget er, at de skriver sammen HVER dag. Lige så snart der sker noget nyt eller anderledes for min kæreste, hopper mobilen op af lommen, og straks SMS'er han hende som den første. Hun ved ALT hvad der foregår i hans liv, for ikke at tale om vores parforhold. Og ofte før jeg selv får det af vide.

Jeg har nævnt at jeg altså ikke lige er den største fan af det, men han er åbenbart ret ligeglad, for som han siger, er det ikke noget jeg skal bestemme. Jeg vil jo heller ikke bestemme, ville måske bare gerne at de skruede lidt ned for de der SMS'er hele tiden, og måske også at han gad bruge mig som hendes kæreste, til at fortælle ting til.

Det skal lige siges at de ingen børn har sammen.

Hvor meget er det ok at eks kæresten fylder?

Hilsen Stina

Det synes jeg slet ikke er ok !! Min kæreste er MIN bedste ven ikke nogen andens, det er MIG han er 100% sig selv sammen med, ikke med eksen !

Øv altså ! Men jeg synes du skal snakke med ham og fortælle hvordan du føler omkring det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

SussieThyssen

stina123 skriver:

Jeg ved ikke om det er mig, men jeg synes altså godt nok at min kærestes eks fylder lidt for meget.

De er rigtig gode venner ( hvilket jeg i øvrigt også selv er, med nogle af mine eks kærester) og det gør mig intet. Det der gør mig noget er, at de skriver sammen HVER dag. Lige så snart der sker noget nyt eller anderledes for min kæreste, hopper mobilen op af lommen, og straks SMS'er han hende som den første. Hun ved ALT hvad der foregår i hans liv, for ikke at tale om vores parforhold. Og ofte før jeg selv får det af vide.

Jeg har nævnt at jeg altså ikke lige er den største fan af det, men han er åbenbart ret ligeglad, for som han siger, er det ikke noget jeg skal bestemme. Jeg vil jo heller ikke bestemme, ville måske bare gerne at de skruede lidt ned for de der SMS'er hele tiden, og måske også at han gad bruge mig som hendes kæreste, til at fortælle ting til.

Det skal lige siges at de ingen børn har sammen.

Hvor meget er det ok at eks kæresten fylder?

Hilsen Stina

Som du siger, så er det da helt ok, at de er venner, men...det behøver jo ikke at være som om de stadig er sammen....jeg mener...hvad bruger han så dig til? Husholderske?? 

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal råde dig til, andet end at sige, at han sårer dig eneormt, når det er det første han gør hele tiden, at skrive til hende.

Har han ikke en god ven, som du kan alliere dig med, som måske kan tale et borgerligt ord med ham?

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Min kærestes eks er vores datters gudmor - i starten irriterede det mig at de snakkede sammen, men den dag i dag har vi alle 3(4) det godt sammen er glad for at hun er i vores liv ! 

Anmeld

21. november 2012

Miss Kat

Jeg kan se, du kun har oprettet to indlæg herinde på baby.dk, og de handler begge om tillidsproblemer med din kæreste. Faktisk lidt af samme skuffe oven i købet.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke. Enten lider du af seriøse jalousiproblemer (her tænker jeg især fordi du havde læst hans sms'er m.m.) eller også er han bare en virkelig dum og umoden stodder. Beklager sproget. Hverken din tidligere tråd eller denne her, får ham til at fremstå særligt sympatisk.

Det virker til (som udefrastående) at der er noget helt basalt helt galt i forholdet.

Er du sammen med ham af kærlighed eller trygheden i at have ham, fordi alternativet virker for skræmmende? Jeg er i øvrigt ikke ude på at fornærme dig, men måske stille tingene lidt skarpt op for dig.

Anmeld

21. november 2012

stina123

Miss Kat skriver:

Jeg kan se, du kun har oprettet to indlæg herinde på baby.dk, og de handler begge om tillidsproblemer med din kæreste. Faktisk lidt af samme skuffe oven i købet.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke. Enten lider du af seriøse jalousiproblemer (her tænker jeg især fordi du havde læst hans sms'er m.m.) eller også er han bare en virkelig dum og umoden stodder. Beklager sproget. Hverken din tidligere tråd eller denne her, får ham til at fremstå særligt sympatisk.

Det virker til (som udefrastående) at der er noget helt basalt helt galt i forholdet.

Er du sammen med ham af kærlighed eller trygheden i at have ham, fordi alternativet virker for skræmmende? Jeg er i øvrigt ikke ude på at fornærme dig, men måske stille tingene lidt skarpt op for dig.

Jeg tager det ikke så tungt, det du skriver Jeg tager det til mig, men det er ikke noget jeg bliver stødt over.

Jeg er sammen med ham, fordi jeg rent faktisk elsker ham. Det går rigtig skævt herhjemme for tiden, og det er noget der nager mig helt vildt. Men når det så går godt, så går det også helt vildt godt. Jeg synes ikke selv jeg er så jaloux. Han har mange bekendtskaber, også nogle som er 100 gange pænere end mig, med langt lyst hår, blå øjne og STORE bryster, de er også kunder, da han laver Iphone's. De kommer her i hjemmet, når han er alene hjemme, han tager alene ud til dem, og laver deres telefoner, men det rør mig ikke. Der er jeg faktisk ret kold. Hvis jeg var så jaloux, ville jeg jo slet ikke kunne klare at han tog hjem til dem alene, eller de kom her, når jeg var på arbejde, eller i stalden.

Jeg synes jeg er jaloux, når jeg har en grund til det.

Anmeld

21. november 2012

Miss Kat

Jeg tager det ikke så tungt, det du skriver Jeg tager det til mig, men det er ikke noget jeg bliver stødt over.

Jeg er sammen med ham, fordi jeg rent faktisk elsker ham. Det går rigtig skævt herhjemme for tiden, og det er noget der nager mig helt vildt. Men når det så går godt, så går det også helt vildt godt. Jeg synes ikke selv jeg er så jaloux. Han har mange bekendtskaber, også nogle som er 100 gange pænere end mig, med langt lyst hår, blå øjne og STORE bryster, de er også kunder, da han laver Iphone's. De kommer her i hjemmet, når han er alene hjemme, han tager alene ud til dem, og laver deres telefoner, men det rør mig ikke. Der er jeg faktisk ret kold. Hvis jeg var så jaloux, ville jeg jo slet ikke kunne klare at han tog hjem til dem alene, eller de kom her, når jeg var på arbejde, eller i stalden.

Jeg synes jeg er jaloux, når jeg har en grund til det.

Okay, så er det vel ikke dér hunden ligger begravet.

Jeg ved ikke... jeg synes bare hans attitude virker helt off. Som om han mangler noget. Evt. "bare" eventyr og bekræftelse, men det er nu også slemt nok i mine øjne. Jeg kan godt forstå, du gerne vil alt det gode og de rare stunder, I har sammen. Han virker bare utroligt umoden. Eller, som om han bare er blevet mere sat end han har den mentale modenhed til endnu. Er han far til dine børn? For så har han jo i hvert fald selv bragt sit i situationen. Det ville han nu også have alligevel, hvis han har valgt at være sammen med en mor.

Anyways, det er jo kun op til dig at vurdere, hvad der nu skal ske. Om de gode ting overskygger de dårlige. Du har jo fået rigeligt af meninger og syn på sagen herinde.  

Held og lykke!

Anmeld

23. november 2012

stina123

Nej, han er ikke far til mine børn.

Jeg synes jeg bliver mere og mere overbevist om at det her forhold bare ikke er godt for mig at være i. Det er bare det at tage skridtet der er virkelig VIRKELIG svært. Jeg kan jo faktisk rigtig godt lide ham.

Møg altså. Kærlighed er sgu ikke nemt da!

Anmeld

23. november 2012

FrkZier

stina123 skriver:

Nej, han er ikke far til mine børn.

Jeg synes jeg bliver mere og mere overbevist om at det her forhold bare ikke er godt for mig at være i. Det er bare det at tage skridtet der er virkelig VIRKELIG svært. Jeg kan jo faktisk rigtig godt lide ham.

Møg altså. Kærlighed er sgu ikke nemt da!

Anmeld

23. november 2012

KTP86

Du bliver ikke værdsat

Du bliver talt ned til

Du overflødiggøres

Du tilsidesættes

...............................   Drop ham..

Anmeld

23. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
KTP86 skriver:

Du bliver ikke værdsat

Du bliver talt ned til

Du overflødiggøres

Du tilsidesættes

...............................   Drop ham..

Godt skrevet! Lige hvad jeg tænkte... Til ts : du fortjener bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.