Miss Kat skriver:
Jeg kan se, du kun har oprettet to indlæg herinde på baby.dk, og de handler begge om tillidsproblemer med din kæreste. Faktisk lidt af samme skuffe oven i købet.
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke. Enten lider du af seriøse jalousiproblemer (her tænker jeg især fordi du havde læst hans sms'er m.m.) eller også er han bare en virkelig dum og umoden stodder. Beklager sproget.
Hverken din tidligere tråd eller denne her, får ham til at fremstå særligt sympatisk.
Det virker til (som udefrastående) at der er noget helt basalt helt galt i forholdet.
Er du sammen med ham af kærlighed eller trygheden i at have ham, fordi alternativet virker for skræmmende? Jeg er i øvrigt ikke ude på at fornærme dig, men måske stille tingene lidt skarpt op for dig.

Jeg tager det ikke så tungt, det du skriver
Jeg tager det til mig, men det er ikke noget jeg bliver stødt over.
Jeg er sammen med ham, fordi jeg rent faktisk elsker ham. Det går rigtig skævt herhjemme for tiden, og det er noget der nager mig helt vildt. Men når det så går godt, så går det også helt vildt godt. Jeg synes ikke selv jeg er så jaloux. Han har mange bekendtskaber, også nogle som er 100 gange pænere end mig, med langt lyst hår, blå øjne og STORE bryster, de er også kunder, da han laver Iphone's. De kommer her i hjemmet, når han er alene hjemme, han tager alene ud til dem, og laver deres telefoner, men det rør mig ikke. Der er jeg faktisk ret kold. Hvis jeg var så jaloux, ville jeg jo slet ikke kunne klare at han tog hjem til dem alene, eller de kom her, når jeg var på arbejde, eller i stalden.
Jeg synes jeg er jaloux, når jeg har en grund til det.