Stærke sager! (Tv-dokumentar)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Zafir skriver:

Religiøs fanatisme og politik skal bare ikke blandes sammen

Nej - og det mest absurde er, at de mest fanatiske kristne i USA reelt minder mere om favorit-fjendebilledet - den fanatiske muslim - end om den almene befolkning i USA. Det er to sider af samme sag. 

Jeg er glad for at bo i et land, hvor vi ville krumme tæer, hvis statsministeren så meget som nævnte Gud i en politisk tale. På det område er der endnu lang vej at gå for USA. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

SussieThyssen

Zafir skriver:

Religiøs fanatisme og politik skal bare ikke blandes sammen

Nix..men et eller andet sted er det jo en form for religion begge dele.

Anmeld

21. november 2012

Zafir

Mor og meget mere skriver:

Nej - og det mest absurde er, at de mest fanatiske kristne i USA reelt minder mere om favorit-fjendebilledet - den fanatiske muslim - end om den almene befolkning i USA. Det er to sider af samme sag. 

Jeg er glad for at bo i et land, hvor vi ville krumme tæer, hvis statsministeren så meget som nævnte Gud i en politisk tale. På det område er der endnu lang vej at gå for USA. 

Fuldstændig enig!! Og de er ikke engang analfabeter... (alle sammen... Gyyys.)

Anmeld

21. november 2012

SussieThyssen

Omsorgsgiver skriver:

Hvornår kommer det og hvad kl??

Det har vist været på..men du kan bare klikke på link'et og se det når du har tid og lyst.

Anmeld

21. november 2012

Dinna88

Omsorgsgiver skriver:

Hvornår kommer det og hvad kl??

Når du trykker play, og på din skærm! Hehe.

Anmeld

21. november 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Dinna88 skriver:

Når du trykker play, og på din skærm! Hehe.

Nårh.... Ha ha  Troede at det kom på tv. Troede at linket var et resume af det....

Anmeld

21. november 2012

SussieThyssen

Mor og meget mere skriver:

I "guder" ja  

De fleste amerikanere kan jo ikke åbne munden uden de skal blande gud ind i det.
I den retning, har jeg det ligesom de gamle nordboere...lad guderne hvile til det virkeligt brænder på, og gør det så på rette tid og sted.
Guder for sig og menneskeliv for sig.
Hvis mennesker anråbte deres respektive guder lidt mindre, kunne det være, de havde lidt bedre tid til at tage sig af de virkeligt store problemer

Anmeld

21. november 2012

Dinna88

Omsorgsgiver skriver:

Nårh.... Ha ha  Troede at det kom på tv. Troede at linket var et resume af det....

Jeg har lige set 5 minutter, og der er videoen cirka halvanden time lang - så den er vist god nok!  

Anmeld

21. november 2012

SussieThyssen

Omsorgsgiver skriver:

Hehe!

Nix, det er hele udsendelsen

Anmeld

21. november 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Dinna88 skriver:

Jeg har lige set 5 minutter, og der er videoen cirka halvanden time lang - så den er vist god nok!  

He he.... Godt så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.