Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
spj skriver: Er der nogen der har den og er den god? Sidder og overvejer om jeg skal bestille sådan nogen for alle mine point, men gider ikke hvis de er for små og min datter på 2,5 ikke kan lege med dem.
Er der nogen der har den og er den god? Sidder og overvejer om jeg skal bestille sådan nogen for alle mine point, men gider ikke hvis de er for små og min datter på 2,5 ikke kan lege med dem.
mor2100kbh skriver: Er ret sikker på det er den helt lille model som jeg ikke helt ved hvor sjov er i længden
Er ret sikker på det er den helt lille model som jeg ikke helt ved hvor sjov er i længden
Ved den er 18 cm lang ..Jeg ville ha en til Oscar , men han kan jo ikke få glæde af den .. Det er en pynte ting for ham
morethanperfect skriver: Ved den er 18 cm lang ..Jeg ville ha en til Oscar , men han kan jo ikke få glæde af den .. Det er en pynte ting for ham
spj skriver: Ja, det bliver nærmest en pynteting når de er så små. Hmm på den anden side kan lillebror jo lege med dem hvis det er. Synes bare kun de har ting til små børn.
Ja, det bliver nærmest en pynteting når de er så små. Hmm på den anden side kan lillebror jo lege med dem hvis det er. Synes bare kun de har ting til små børn.
Ja det har de også
Jeg har lige "Købt" en uro til Noel .. Han mangler virkelig en , så det var jo bare super de lige havde en ..
Benjamins'mor skriver: Tror de får glæde af dem alligevel.Benjamin er 22 mdr, han synes de er sjove
Tror de får glæde af dem alligevel.Benjamin er 22 mdr, han synes de er sjove
Okay .. Oscar ville ikke lege med den , ellers ville han bide den i stykker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128