Bobles elefant fra libero

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. november 2012

spj

Er der nogen der har den og er den god? Sidder og overvejer om jeg skal bestille sådan nogen for alle mine point, men gider ikke hvis de er for små og min datter på 2,5 ikke kan lege med dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

mor2100kbh

spj skriver:

Er der nogen der har den og er den god? Sidder og overvejer om jeg skal bestille sådan nogen for alle mine point, men gider ikke hvis de er for små og min datter på 2,5 ikke kan lege med dem.

Er ret sikker på det er den helt lille model som jeg ikke helt ved hvor sjov er i længden

Anmeld

21. november 2012

spj

mor2100kbh skriver:

Er ret sikker på det er den helt lille model som jeg ikke helt ved hvor sjov er i længden

Ja, der står det er mini udgaven, så jeg tænker også om de er for små så de ikke er sjove.

Anmeld

21. november 2012

morethanperfect

spj skriver:

Ved den er 18 cm lang ..
Jeg ville ha en til Oscar , men han kan jo ikke få glæde af den .. Det er en pynte ting for ham

Anmeld

21. november 2012

spj

morethanperfect skriver:

Ved den er 18 cm lang ..
Jeg ville ha en til Oscar , men han kan jo ikke få glæde af den .. Det er en pynte ting for ham

Ja, det bliver nærmest en pynteting når de er så små. Hmm på den anden side kan lillebror jo lege med dem hvis det er.
Synes bare kun de har ting til små børn.

Anmeld

21. november 2012

morethanperfect

spj skriver:

Ja, det bliver nærmest en pynteting når de er så små. Hmm på den anden side kan lillebror jo lege med dem hvis det er.
Synes bare kun de har ting til små børn.

Ja det har de også

Jeg har lige "Købt" en uro til Noel .. Han mangler virkelig en , så det var jo bare super de lige havde en ..

Anmeld

21. november 2012

Koen.

Vi har mini bobles , ikke lige fra libero, men her synes Lærke på 2 1/2 år at de er sjove og have med i bad

Anmeld

21. november 2012

Benjamins'mor

morethanperfect skriver:

Ved den er 18 cm lang ..

Tror de får glæde af dem alligevel.

Benjamin er 22 mdr, han synes de er sjove

Anmeld

21. november 2012

morethanperfect

Benjamins'mor skriver:

Okay .. Oscar ville ikke lege med den , ellers ville han bide den i stykker

Anmeld

21. november 2012

morethanperfect

Benjamins'mor skriver:

Okay .. Oscar ville ikke lege med den , ellers ville han bide den i stykker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.