Det gik ikke som jeg havde håbet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg tog beslutningen om at smide p-pillerne for lidt over en måned siden. 

Siden da har jeg haft det skidt nærmest konstant, været helt vildt træt, desuden har jeg ikke set skyggen af menstruation og heller ikke skyggen af en positiv graviditetstest - heller ikke lægens blodprøve.

I stedet har jeg fået konstateret celleforandringer og en slem urinvejsinfektion. 

Lad mig bare sige det sådan - det var ikke sådan jeg havde håbet det skulle gå. Jeg havde håbet at det ville være en dejlig tid, hvor man kunne glæde sig til den positive graviditetstest og en masse dejlig sex. I stedet er jeg bare nedern og lige pt. kan vi ikke have sex, pga. min urinvejsinfektion. Jeg er kommet på penicillin, men det mærkes ikke som om det virker i hvertfald.  

Dammit, synes bare det "hele" er surt lige for tiden. Vil bare spole tiden lidt frem, så vi kan genoptage vores Projekt Ønskebaby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

k&k&k&k

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg tog beslutningen om at smide p-pillerne for lidt over en måned siden. 

Siden da har jeg haft det skidt nærmest konstant, været helt vildt træt, desuden har jeg ikke set skyggen af menstruation og heller ikke skyggen af en positiv graviditetstest - heller ikke lægens blodprøve.

I stedet har jeg fået konstateret celleforandringer og en slem urinvejsinfektion. 

Lad mig bare sige det sådan - det var ikke sådan jeg havde håbet det skulle gå. Jeg havde håbet at det ville være en dejlig tid, hvor man kunne glæde sig til den positive graviditetstest og en masse dejlig sex. I stedet er jeg bare nedern og lige pt. kan vi ikke have sex, pga. min urinvejsinfektion. Jeg er kommet på penicillin, men det mærkes ikke som om det virker i hvertfald.  

Dammit, synes bare det "hele" er surt lige for tiden. Vil bare spole tiden lidt frem, så vi kan genoptage vores Projekt Ønskebaby 

Ville ikke gå uden et 

Anmeld

21. november 2012

Miss Kat

Nej det går ikke altid som man håber...   for at du kommer hurtigt over det, så I kan komme i gang.

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

k&k&k skriver:

Ville ikke gå uden et 

Tusind tak! 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Nej det går ikke altid som man håber...   for at du kommer hurtigt over det, så I kan komme i gang.

Tusind tak, det håber jeg også! 

Anmeld

21. november 2012

Troldemommi

Hvor er det synd for dig

og god bedring og for en snarlig graviditet

Monica

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Hvor er det synd for dig

og god bedring og for en snarlig graviditet

Monica

Tusind tak for tanken 

Anmeld

21. november 2012

Nessie

Det lyder da også temmelig ubehageligt

God bedring til dig, og held og lykke med projektet, når I når dertil

Anmeld

21. november 2012

Alexander&Lærke

øv bøv, kender godt følelsen.... Håber for dig/jer at den snart er der, når du lige er ovre infektionen, du må jo lige lave en kontrol urin til lægen hvis du er i tvivl om det har hjulpet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.