Kan man have næsten alle symptomer og så ikke være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Inge Møller Jensen

Hej

Jeg har nu haft kvamle og ømhed og lette smerter i underlivet i 1,5 uge. Jeg er mere træt send normalt, er mere sulten end normalt, mere udflåd end normalt, nogle ting lugteemmerle end det plejer. Tror det eneste jeg ikke har er at jeg ikke tisser mere og ikke har ømme bryster. 

Nu kommer dagen hvor jeg skal have min mens og jeg har på fornemmelsen at den kommer. 

Er der andre som også har prøvet at have så mange falske symptomer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Dorthe1986

Inge Møller Jensen skriver:

Hej

Jeg har nu haft kvamle og ømhed og lette smerter i underlivet i 1,5 uge. Jeg er mere træt send normalt, er mere sulten end normalt, mere udflåd end normalt, nogle ting lugteemmerle end det plejer. Tror det eneste jeg ikke har er at jeg ikke tisser mere og ikke har ømme bryster. 

Nu kommer dagen hvor jeg skal have min mens og jeg har på fornemmelsen at den kommer. 

Ja man kan desværre sagtens få falske symptomer... Når det er noget man ønsker sig så meget. Jeg prøvede det selv en del gange, og da jeg så endelig blev gravid var det eneste symptom faktisk ømme bryster

Anmeld

21. november 2012

Miss Kat

Masser! Og masser af gange! Desværre. Psyken er helt klart ens værste fjende gennem Projekt Baby.

Jeg  for at din mens udebliver.

Anmeld

21. november 2012

mab

Hej

hejsa :-)

Det er desværre ikke for at skuffe dig, men ja det er utroligt hvad psyken kan - jeg har så så så mange gange troede at jeg var gravid pga. "symptomer" som ikke eksisteret - jeg har sågar en gang sprunget en mensturation over fordi jeg var overbevist om at der var bonus.

jeg  alt hvad jeg har, for at det er rigtige symtomer og ellers må du op på hesten igen - mit bedste råd er at prøve at undgå at tænke for meget på det, selvom jeg godt ved det næsten er umuligt - og MEGET nemmere sagt end gjort.

Anmeld

21. november 2012

5timesacharm..right?

Hej

har jeg .. min mens er gået 13 dage over tiden og har nogle af symptomerne, men kroppen kan snyde meget når man ønsker det meget..

Anmeld

21. november 2012

Giraffen

Hej

da jeg smed pillerne så fik jeg også g-symptomer ved hver snarlig-mens, jeg tror simpelthen det var fordi jeg ikke havde fakt en "rigtig" hormonel cyklus i 10 år så bare det at være i mine hormoners vold var lidt overvældende (blev fx pre-mensutrel og det har jeg aldrig været før)

og så ku jeg slet ikke mærke forskel da jeg testede positiv som de gange jeg testede negativ 

Så altså ja... jeg tror desværre ikke at symptomer er et tegn i sig selv - det er primært de to streger man ka gå efter

så for at mens bare blir væk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.